Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΑΒΓΑ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ

ΑΒΓΑ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ



Εύκολο και άκρως καλοκαιρινό το φαγάκι μας σήμερα.
Η φρέσκια ντομάτα έχει κατακλύσει τις λαϊκές.......
Αβγουλάκια πάντα υπάρχουν στο ψυγείο μας.......
και 
πάμε λοιπόν να φτιάξουμε το πανεύκολο καλοκαιρινό φαγάκι μας.

Στο βαθύ μου τηγάνι ,ρίχνω 2 φλυτζανάκια (του καφέ) ελαιόλαδο 
και μόλις ζεσταθεί ελαφρώς ,προσθέτω τριμμένη φρέσκια ντοματούλα*
(περίπου 2 ποτήρια του νερού, κατά προτίμηση χωρίς φλούδα).
* ή για ευκολία  AΝΤΙΚΑΘΙΣΤΏ ΜΕ 2 ΚΟΥΤΙΑ ΝΤΟΜΑΤΑΚΙΑ ( Κονσέρβα ) .
Προσθέτω αλάτι , πιπεράκι και τριμμένο σκόρδο(προαιρ.)

Εγώ στα κοκκινιστά φαγητά δεν παραλείπω 
να προσθέτω μια μυτούλα ζάχαρη,
για να μην ξινίζει η ντομάτα.
Επίσης μου αρέσει και το άρωμα της κανέλας,
(τολμήστε να την δοκιμάσετε,θα σας αρέσει πολύυυυ).


 Όταν δέσει η σαλτσούλα αυτή
 με το κουτάλι ανοίγω λακουβίτσες και μέσα ρίχνω  από ένα αβγό.
ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΆ ΠΟΥ ΣΑΣ ΈΔΩΣΑ,ΕΓΏ ΒΆΖΩ 4-6 ΑΒΓΟΥΛΆΚΙΑ.


ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΆΛΙ ΡΊΧΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΛΑΔΆΚΙ , 
ΠΆΝΩ ΣΕ ΚΆΘΕ ΑΒΓΟ ,ΏΣΤΕ ΝΑ ΔΈΣΟΥΝ.
ΛΈΓΧΩ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΏ ΤΑ ΑΒΓΆ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΥΠΗΤΗ ΚΟΥΤΆΛΑ ΜΟΥ, 
ΑΝ  ΠΧ ΤΑ ΘΈΛΩ ΜΕΛΆΤΑ.


Μόλις η σάλτσα μείνει με το λαδάκι της είναι έτοιμο.
Θα χρειαστούν περίπου 25 λεπτά γι αυτό το νόστιμο και οικονομικό φαγητό, 
που σημειωτέον τρώγεται ευχάριστα και σε θερμοκρασία δωματίου ..ή και ψυγείου ακόμα!!!!.
 Ήταν το αγαπημένο μου φαγητό σαν παιδάκι 
στο χωριό μου , στον Πύργο.


Το συνοδεύουμε με πατατούλες τηγανητές και ντόπια φέτα τριμμένη . 

         Μμμμμ μιαμ!!!






PITSINA









2 σχόλια:

  1. Έλα βρε Ελένη μου!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!
    Χαθήκαμε...
    Πολύ ωραία εκδοχή κι αυτή!!!!!!!!
    Για βάλε μου λιγάκι....
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μιαμμμμμμμμμ την αλλη φορα θα τα κανω ετσι ,,,σημερα τα εκανα σκραμπλ χεχεχε ΣΕΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή