Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 1




ΠΡΩΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ....
ΑΠΟ ΤΟΝ ''ΠΛΑΝΗΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ''
ΠΡΟΣΔΕΘΕΙΤΕ.
ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ........



ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ,
ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ''ΑΝΗΣΥΧΗ''.......

ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ,
ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
 ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.




ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΤΡΥΠΩΣΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ(ΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΚΟΥΚΛΑΣ).
ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΑΓΕΝΕΙΑ,
ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ,ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥ,
ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕς ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,
ΝΑ ΤΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΝΑΚΑΤΕΨΕ ΤΑ ΠΑΖΛ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΟΟΛΑ ΜΠΑΧΑΛΟ.
ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΗΚΑΝ......
ΣΤΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥς.

ΟΟΟΧΙ, ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΜΑΘΟΥΝ , ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ.
ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.


ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ,
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΤΙΣΤΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ,
ΤΗΝ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΥΣΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΑΚΙΑ.
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΑΠΟΣΒΟΛΩΜΕΝΟ,
ΜΑΖΕΨΕ ΟΟΟΛΟΥς ΤΟΥς ΚΑΝΟΝΕς ΚΑΙ ΤΟΥς ΔΙΑΒΑΣΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙς...
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΣΧΗΜΑ(ΣΥΝΕΠΕΙΕΑ ΠΡΑΞΕΩΝ)..ΑΝ..
ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΤΑΝ....



ΟΜΑΔΙΚΗ 
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ''ΚΥΡΙΟ ΚΑΝΟΝΑΚΗ '',
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ , 
ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!.

ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΝΟΝΑΚΗ..
ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥς!!!!!
(ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ)


-Γεια σας.
Μαζί θα περάσουμε μια όμορφη
 και δημιουργική χρονιά!!!





Η ΓΩΝΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ,
ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ.....




ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ 
ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ 
ΣΤΟ ΑΥΤΟΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ..
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΑΝ ΟΟΛΕς ΟΙ ΙΔΕΕΣ.
ΜΕ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΙΣ 2 ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ.
ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (ΑΝΟΙΧΤΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ),
ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ ΕΤΣΙ  ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...
ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΗ...
.
ΕΞΗΓΗΣΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ , 
ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΘΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ  ,ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΝΟΣ.....ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Η ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΘΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ. 

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ...
ΕΙΝΑΙ..ΠΑΝΤΑ..!!!!

ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ...!!!!!.

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ Η ΑΡΓΑ....!!!!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΄΄ΜΑΘΗΜΑ'' ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.....

ΘΑ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ 
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ





ΟΥΠΣ ...ΤΟ ΠΑΡΑΣΟΒΑΡΕΨΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ;;
ΟΚ ...ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ....
.ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΑΛΑΦΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΠΑΙΞΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ,
 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕς 
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ,
ΜΕ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΒΛΑ,ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ,
ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ,
ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ,
ΠΛΑΣΑΜΕ,
ΧΟΡΕΨΑΜΕ........
ΜΙΜΗΘΗΚΑΜΕ
ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΜΑΣ
 ΖΩΝΤΑΝΕΨΕ .

Ο ΚΥΡΙΟς ΦΑΓΑΝΑΣ
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ,
ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΙΖΟΥΝ.
ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ,
ΑΛΛΑ Η ΛΙΧΟΥΔΙΑ ΤΟΥ 
ΕΙΝΑΙ..ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΨΙΧΟΥΛΑΚΙΑ,
 ΠΟΥ ΤΡΥΠΩΝΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ,
ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ...ΝΙΑΜΜΜ
(Σωστά μαντέψατε...
Στην τάξη μας ,στο σχόλασμα, δεν βλέπεις ούτε ψιχουλάκι .
Δοκιμάστε το .
Το κάνω χρόνια..
 και βοηθάμε επιπλέον και τις καθαρίστριες , λιγουλάκι......).


Γεια σας και από μένααααα








Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ



ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ,ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΩ ΠΟΤΕ.......
ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ
( Η ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ) ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ.

-Γιατί αγόρι μου είσαι σήμερα λυπημένος ,
(ρώτησα έναν  μικρό μαθητή μου) .

-Καλά κυρία,ξέχασες...
Δεν ήρθα το πρωί ,γιατί έκανα εμβόλιο
και ήθελα να έρθω ....

: )







ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟς 
ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,
ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
 ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ,
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩ 
ΑΤΟΜΙΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ,
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ .
ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
Η ΕΠΑΦΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΗ 
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ,
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙς ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑ
 ΚΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ  ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ .
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ...

Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ




ΚΑΝΟΝΕΣ





ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ,
 ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ!!!!.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ...
ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΧΙΛΙΑ!!!
.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...
ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ...
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ''ΔΙΑΒΑΖΕΙ'' ,
 ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ...
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΝΟΜΑ.....
ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ 3-4 ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ (25) ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ,
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Η ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥς.......
ΑΡΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΤΟΧΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ......


ΕΧΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ
 ΣΤΟ ΣΕΝΤΟΥΚΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ,
 ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ  ΜΑΣ ...,
ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ 5 ΠΑΙΔΑΚΙΑ .ΤΡΕΧΩΩΩΩΩΩΩ......ΜΠΙΙΠΠ   ΜΠΙΙΙΙΠ  !!!!!!!!!!!










PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ.

21 σχόλια:

  1. ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΤΟΧΩ ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΥΡΕΩΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΟΤΕ...ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΩ..ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...ΑΜΕΣΟΤΕΡΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη δουλειά!!! 1000 μπράβο!!!!

    'Ιριδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α!!!!! φυσικά σε άκουσα. Και μένα ζωγράφισαν τα ίδια στο συρτάρι τους, τέλεια και ολόσωστη η συμβουλή που μου έδωσες, από τις έτοιμες καρτέλες που έβαζα! Κι εγώ έχω τον Τάκη τον Τερατάκη, τον άτακτο ποντικούλη, φίλο του Ρούλη του Κιτρινομυτούλη!!! κάπου το είδα το τερατάκι στον παιδικό πλανήτη με μια δασκάλα, και ήθελα να το κάνω, αλλά τον Τάκη τον φώναξε ο Ρούλης!!! δεν προφταίνω να κάνω κατασκευές με τη γραφειοκρατεία που έχω και φέτος οι γαντόκουκλες με έσωσαν! Και όλα τα λούτρινα που έχω, σκοπεύω να τα αξιοποιήσω δεόντως!!!!αχααχ!! σύνθημά μου...χαλαρά!!! Τελικά αρέσουν πολύ στα παιδιά τα λούτρινα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουάου!!! Πολύ δυνατή αρχή, καλή συνέχεια Ελένη, τελικά αυτό το τερατάκι όλες μας έβγαλε ασπροπρόσωπες, ααχαχα....κάτι έχει φαίνεται και ταυτίζονται μαζί του, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου Πιτσίνα μου !!!Καταπληκτικός ο τρόπος που δουλεύεις και η προσέγγιση σου με τα παιδιά.Είσαι αξιοθαύμαστη!!!Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα και κανέναν.Τυχερά τα παιδάκια που σε έχουν και πολύ ,πολύ τυχεροί οι γονείς των παιδιών.Συνέχισε έτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή Πιτσίνα και εύχομαι η συνέχεια να είναι το ίδιο δημιουργική! Μου άρεσε πολύ το τερατάκι και ο Κος Κανονάκης! Δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο και μου άρεσε σαν ιδέα! Θα το πρωοθήσω μέσω twitter και pinterest. Θα ήθελα πολύ να παρουσιάσεις την όμορφη δουλειά σου στο link party μου. Απόψε τελειώνει οποτε αν θέλεις προλαβαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΠΙΤΣΙΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ..ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙΑ ΣΟΥ
    ΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ.ΜΕ ΤΟΣΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλη αρχή Πιτσίνα!!!!
    τερατάκι έχετε....
    κύριο κανονάκη έχετε΄......
    κύριο φαγάνα έχετε.....
    πνευμα δημοκρατίας και ισοτιμίας....
    πρωτοβουλία, πρωτοτυπία και δημιουργικότητα.......
    φαντασίαααααααααααααα........
    τι άλλο λοιπόν???????????
    θαύματα κανετε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΝΑ Η ΑΡΧΗ ΣΟΥ..
    ΑΝΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΚΙΚΟΤΑΤΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω λόγια!!!!!!Καλή αρχή, πολύ δυναμική τη βρίσκω, πολύ πολύ ενδιαφέρουσα και χορταστική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΛΑ!!!!!!!! ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΝΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΚΑΝΕ ,ΈΚΑΝΕ......ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΣΟ...ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία δουλειά ΕΛένη! Και μου αρέσει που τα συγκέντρωσες όλα μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. NICKY

    Λατρεύω κανονάκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπραβο μπραβο ολα ειναι υπεροχα συναδελφισσα κ φυσικα πολλες ιδεες σου θα τις δανειστω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπεροχα ολα με υπογραφη παιδιων.Συμφωνω με ολες σου τις προσεγγισεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή