Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.


ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ Η  ΠΟΣΟΤΙΚΗ  ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ....ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ.



Θα γνωρίζετε ,όσοι αγαπάτε αυτό το blog ,
την αδυναμία που έχω 
στη δημιουργία νέου υλικού για τη δουλειά μας.
Ότι φτιάχνω ,
φροντίζω να το βλέπουν  εκείνη την στιγμή 
και οι μαθητές μου ,
που όλα τα μαθαίνουν ......
όπως μαθαίνω καθημερινά 
και εγώ τόσα από αυτούς!!!!!!!!!!!!!!!



Σας παρουσιάζω 2 μαθηματικά ¨παιχνίδια¨
που έφτιαξα (για τους αριθμούς) ,με ελάχιστο κόστος ,
αλλά μεγάλη παιδαγωγική αξία ,.
Τα παιδιά παίζοντας με τους χιονάνθρωπους 
μαθαίνουν τους αριθμούς και τις ποσότητες.
(Κάτι παρόμοιο πρέπει να είχα δει παλιότερα σε ξένο μπλογκ, αλλά δεν έχω κάποια διεύθυνση).

Επειδή σκέφτηκα ,
πως μπορεί να σας εξυπηρετήσει στην ενότητα των αριθμών
και επειδή τοχω απλουστεύσει τόσο ,
ώστε να χωράει σε ένα απλό φύλλο πλαστικοποίησης Α3 ,
σας το παρουσιάζω......

Τα κομμάτια που το αποτελούν είναι πλαστικοποιημένα 
και έχουν κολλημένη ταινία velcro στο πίσω μέρος τους.
Στην πίσω πλευρά του παιχνιδιού ,
μια ακόμα  τέτοια ταινία  έχει προστεθεί ,
ώστε να αποθηκεύονται τα επιμέρους κομμάτια .




Η Χιονούλα

Οι σκουπίτσες δείχνουν κάθε φορά 
πόσα κουμπιά χρειάζεται το χιονανθρωπάκι μας.


Ο ΧΙΟΝΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΧΙΟΝΟΥΛΑ.

Οι χιονάνθρωποι είναι 2 ,γιατί σκέφτομαι προσεχώς ,
να παίξουμε και παιχνίδια με ζάρι σε μικρές ομαδούλες.....



Ως τώρα δεν είχαμε εστιάσει στους αριθμούς ,
αλλά στην ¨μαθηματική ετοιμότητα¨
(Μην ψάχνετε...ο όρος αυτός είναι δικός μου ,χαχα).

Βλέποντας ότι πλέον τα μικρά μας είναι πιό ώριμα...
προχωράμε.........

Χωρίς πίεση στα παιδιά,
χωρίς υπερβολές 
και πολλές κουραστικές ασκήσεις σε χαρτιά,
χωρίς απαιτήσεις Α΄ δημοτικού.....

Όποτε και εάν προκύπτει.....

Οι αξιόλογοι συνάδελφοι δάσκαλοι ,
ξέρουν καλά τη δουλειά τους 
και όλα θα τα μάθουν τα πιτσιρίκια μας....,
αρκεί 
να έχουμε προσεγγίσει στη βαθμίδα μας,
με σεβασμό στην παιδικότητα 
την μαθηματική σκέψη !!!!.







PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

12 σχόλια:

  1. ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΟ ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ !!ΜΟΥ ΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ!!!
    ΄:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία... όλα.. χωρίς να τα πιέζουμε τα παιδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ!Τι μου βγαίνει τώρα με την ανάρτησή σου!

    Ο Χιονούλης κι η Χιονούλα
    βγήκαν έξω μια βολτούλα.
    Να μετρήσουν τα κουμπιά τους
    τα ρουμποκομπολογιά τους.
    Γιατί υπάρχει μια γατούλα
    που την λένε Πιτσινούλα
    μαθηματικούλια κάνει
    κι εμάς θα μας τρελάνει.
    Με τις φοβερές ιδέες
    τις αστείες, τις ωραίες
    αριθμούς θέλει να μάθουν
    τα παιδιά καλά να περάσουν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα Νικολέττα μουυυυυ.Τέλειο το ποιηματάκι σου!!!!!!!!!!!!!!!!.
      Κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
      Τι χαρά έλαβα που το διάβασα.
      Νασαι καλά μου έφτιαξες το κέφι με τους φοβερούς σου στίχους.

      Διαγραφή
  4. Προσέχεις τι ώρα μου ήρθε η έμπνευση;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελοια κυρα Δασκαλα μας..τα παιδια θα το λατρεψουν..νασε καλα..καλο σ.β...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΛΕΝΊΤΣΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΟΜΑΔΑ ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ,ΦΙΛΙΑ ΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ από εσάς βγαίνουν όλοι αυτοί οι μικροί Ευκλείδηδες;;; Ο μικρός μου είναι 4 ετών. νομίζω θα το δοκιμάσουμε κι εμείς. Πλάκα έχει!!!! Και το ποιήμα της Νικολέτας, καλό είναι!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρομερή ιδεά συναδέλφισσα να'σαι καλά που μας δίνεις και μας ιδέες και μας ξεκολλάς, γιατί με το κρύο κολλήσαμε λίγο... θα το δοκιμάσω και γω!!1 καλή εβδομάδα από αύριο και καλή δύναμη!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΡΑΝΙΑ 21ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012.ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΟΥ ΠΙΤΣΙΝΑ.ΜΙΑΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΟΒΟΥΜΕ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΩΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΦΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟΝ ΑΚΗ ΤΟΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΖΥΓΑΤΑ ΤΟΥ ΤΗ ΝΙΤΣΑ ΠΙΓΚΟΥΙΝΙΤΣΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΨΑΡΕΨΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΨΑΡΙΑ.Α,ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ ΕΠΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΚΕΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ.ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ ΤΑ ΨΑΡΑΚΙΑ,ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ''ΨΑΡΙΑ ΤΗΓΑΝΙΖΩ ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΑΓΕΡΕΙΟ.ΑΣΤΑ ΝΑ ΚΑΟΥΝΕ ΚΙ ΕΒΓΑ ΝΑ ΣΕ ΙΔΩ.''ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΒΔΟΜΑΔΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΨΑΡΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ.ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΑΡΑΚΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αι σιχχτιρι !κι εμενα η διευθυντρια μου εχει λυσσαξει καθε μερα να τους κανω κι απο ενα φυλλο εργασιας για να μαθουν λεει τους αριθμους!!! Και να φαινεται και στους γονεις! Πιτσινα θενκς! θα το προσαρμοσω στο θεμα της εβδομαδαας, τα ζουζουνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή