Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ....ΑΠΟ ΚΕΡΙ




ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΗΡΟΜΠΟΓΙΑΣ ...
Την υποσχέθηκα πριν μέρες σε μια φίλη!!!



Ένα όμορφο χριστουγεννιάτικο καδράκι 
των παιδιών μας ,
που στολίζει την είσοδο της αίθουσας μας......




Η τεχνική γνωστή και αγαπημένη μου!!!!!! .

Αλλά για όσους θέλετε να την μάθετε ....


ΠΩΣ;;;;

Ζωγραφίζουν ένα θέμα (εδώ χριστουγεννιάτικο) , 
πάνω σε χαρτόνι ή σε απλό Α4,
ΜΕ ΚΑΛΑ ΠΑΤΗΜΕΝΗ ΚΗΡΟΜΠΟΓΙΑ .




   Περνάνε το χαρτί τους 
με πινέλο βουτηγμένο σε αραιό χρώμα τέμπερας ,
απλώνοντας καλά  πάνω στο σχέδιό τους ,
ώστε να μη λιμνάζει καθόλου το χρώμα.
Η κηρομπογιά δεν θα επιτρέψει στο χρώμα 
να εισχωρήσει στο χαρτί 
και να καλύψει τα σχέδια των παιδιών ,
αφού στην ουσία θωρακίζει τα ζωγραφισμένα μέρη  ,
λόγω του κεριού.



ΠΡΟΣΟΧΗ : Φορέστε στα παιδιά παλιά ρούχα ή παλιά πουκάμισα , που θα έχετε μετατρέψει σε ποδιές...

.....ΓΙΑΤΙ ΠΙΤΣΙΛΑΕΙ.....



Και ότι πιτσιλάει φυσικά...

ΞΕΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ!!!!!!




Δείτε το φανταστικό αποτέλεσμα που δίνει η τεχνική...!!!!!!!!




Ειδικά αν της προσθέσεις και χρυσόσκονη.....



Τριγύρω πέρασα με συρραπτικό ,
λωρίδες φυσικού οντουλέ....

Μου αρέσει συχνά ,
να καδράρω τις εργασίες των παιδιών.

Γίνονται πιο ...επίσημες...
κι ας έχουν περισσότερη δουλειά!!!!





Έγιναν όλες φανταστικές!!!!



 Μπράβο παιδάκια μου!!!!!






PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

7 σχόλια:

  1. Κανονικά σήμερα θα έπρεπε να έχω ανεβάσει φωτογραφίες από την όμορφη γιορτούλα μας .Αλλά περιμένω να μου φέρουν οι καλοί γονείς καμία της προκοπής.Η μηχανή μου έχει πάρει χρυσόσκονη και έβγαλε προβληματικές τις περισσότερες φωτό.

    ......σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο!!! Μπράβο!!!! Καλές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Πιτσίνα μου!!!πανέμορφα!!!φιλάκια και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΠΙΤΣΙΝΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!ΘΑ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ ΚΑΙ ΓΩ ΑΥΡΙΟ..ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2011!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ,ΕΛΑ ΒΡΕ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΑΛΛΗ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ..ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτα τα ομορφα εργα στολιζουν το σχολειο μας και ειναι πολυ ομορφα κι οσο για τη μηχανη;;;;;;;;;;;;;;;καποιος σε ακουσε ή μου φαινεται;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χα χα Ειρήνη μου...μια μηχανη την χρειαζόμασταν στο σχολείο.Η καημένη η δικιά μου...πάει...μας τελείωσε,Ναναι καλά όμως οι γονεις ,που φρόντισαν και (με το υστέρημά τους= , χάρισαν στο τμήμα μια καινούργια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή