Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ...ΜΕ ΔΥΟ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΥΣ!!!!!


ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑ......





Στην ανάρτηση αυτή παρακολουθείτε μια ακόμα τυπική μέρα στο Χριστουγεννοχώρι μας!!!


Με την κυρία Γιάννα τα παιδιά έκοψαν
 και ταίριαξαν σωστά τα σχήματα στο δεντράκι ---(μαθηματ.)






Μαζί μου ......,
πραγματοποιήσαμε την επιθυμία της Αλίσας  μας.

-Να φτιάξουμε Άγιο Βασίλη.



Έγινε η κλασσική χειροτεχνία με τα ρολά ,
που μαζεύτηκαν σακούυυυλες , 
μετά την ίωση γαστρεντερίτιδας ,
που έπεσε στο σχολείο , το περασμένο διάστημα.....



Θέλετε να μάθετε από πότε γνωρίζω αυτή τη χειροτεχνία;;;;
Θα σας δείξω το σχετικό ντοκουμέντο.....



Τη χειροτεχνία αυτή την αγαπώ και με συγκινεί πολύ μέχρι   σήμερα ,
γιατί μου θυμίζει την κυρία Ελένη ...την νηπιαγωγό  μου...
Μια νηπιαγωγό πολύ πιό μπροστά από την εποχή της...!!!
Μια ¨σημερινή σχεδόν¨ νηπιαγωγό , 
που...δούλευε με μέθοδο και με πίστη στο λειτούργημά της...!!!
Μια νηπιαγωγό ..που είμαι περήφανη που την είχα στο νηπιαγωγείο ως παιδάκι.
Δυστυχώς έφυγε πολύ νωρίς ...αλλά ακόμη κάποιοι θα την θυμούνται ...
Γιατί η αγάπη που παίρνουμε από τους δασκάλους μας...δεν ξεθωριάζει......
Μακάρι και εμείς να αξιωθούμε με τη σειρά μας αυτή την ευλογία.....να μας θυμούνται με αγάπη.....!!!!
Για μένα αυτό αποτελεί τον απόλυτο στόχο!!!!






..................................................................................................................................................................


Επιστρέφω στην τάξη μου....



Ακολούθησε λοιπόν η ιδέα του Ηλία μας ,
που είπε :
-Να φτιάξουμε δώρα....!!!

Αλλά τι δώρα ;.....ρώτησα.

-Μπορούμε να ζωγραφίσουμε μια ζωγραφιά 
και να τη δώσουμε σε ένα άλλο παιδάκι!!!.



Στην τάξη μας μαθαίνουμε καθημερινά πως.....

Σημασία έχει να ¨δίνουμε¨...,
όχι μόνο να παίρνουμε.... !!! 


Μερικές ζωγραφιές των παιδιών....
















Οι ζωγραφιές διπλώθηκαν στα τέσσερα 
και κάθε παιδάκι ερχόταν 
και έπαιρνε την ¨δωροζωγραφιά¨  του ολόχαρο......!!!!




Όλοι ήσαν ενθουσιασμένοι ,
γιατί κάθε ζωγραφιά ήταν υπέροχη ...!!!


Μα πάνω απ όλα είχε αξία...η χειρονομία!!!!




Καλή εβδομάδα σε όλους.....





PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

3 σχόλια:

  1. Πιτσίνα μου τι ωραία!!!!!!Η Πιτσινούλα μαθήτρια είναι υπέροχη!!!Και γω είχα μια εκπληκτική Νηπιαγωγό που δυστυχώς και αυτή έφυγε νωρίς.Τη θυμάμαι με αγάπη!!!!!
    Καταπληκτικά αυτά που κάνατε !!Μπράβο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΙΤΣΙΝΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΠΟΤΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΙΣΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ...... ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μακαρι και μας να μας θυμουνται τα παιδακια μας οπως εσυ την νηπιαγωγο σου ,,αν και το ζω γιατι εχω φετος στην ταξη μου παιδια μαθητων μου ,,,και με λενε κυρια ακομη κιαυτοι ,,κιαυτο με συγκινει αφανταστα ,,,,οσο για τα δωρακια ηταν δωρακια αγαπης κιαυτο ειχε μεγαλη αξια ..φιλακια πολλα καλη βδομαδα να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή