Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΡΟΖ ΠΟΥΛΑΚΙ / STONE BIRD

Να και το μικρό ροζ πουλάκι .
Εδώ και χρόνια ζεσταίνεται πάνω στο καλοριφέρ της νονάς μου .
Χθες που την επισκέφθηκα πάλι ,
φωτογράφισα και άλλα χειροποίητα μικροδιακοσμητικά , 
που  κατά καιρούς της έχω χαρίσει.
Τίποτα δεν μου πέταξε..ούτε τα χαζά μου 
ούτε και τα σπασμένα ακόμα....!!!!



 Τον καιρό που τα έφτιαχνα όλα αυτά ,
 να φανταστείτε είχα μόνο ένα νούμερο πινέλο 
και πολύ δυσκολευόμουν στο ζωγράφισμα όπως βλέπετε......
Όμως η επιμονή μου δεν με άφηνε να ησυχάσω.....για τα τότε δεδομένα μου ..είμαι ευχαριστημένη ομολογώ .
Οπότε κρίνετε και σεις με επιείκεια τα πρώιμα έργα που σας δείχνω.. χάχα ..


    Πουλάκι εξ ολοκλήρου φτιαγμένο από βότσαλα και πετρούλες .  
    Χρώματα πλαστικά και γυάλισμα με βερνίκι νυχιών !!!!!






                                                                   PITSINA

9 σχόλια:

  1. Τσ...τσ...τσ... ήσουν και είσαι μεγάλη τεχνίτρα!!! Μπράβο και στην νονά σου που κράτησε όλες τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ .ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΒΟΤΣΑΛΩΝ; ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ!Η ΜΥΤΟΥΛΑ ΤΟΥ;ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΒΟΤΣΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είναι καλά η νονά σου που τα φύλαξε και έτσι μπορείς και μας τα δείχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. YΠΕΡΟΧΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΦΑΙΝΟΣΟΥΝ ΒΡΕ!ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!
    ΑΝΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. από NICKY:
    Καλέ τι γούτσου γούτσου πουλάκι είναι αυτό;
    Πραγματικά τα ποδαράκια του κλέβουν την παράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με φτιάξατε τώρα!! .Θα σας δείξω και τα σπασμένα που χει φυλάξει ..αλλά δε θα γελάσετε έτσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφη σύνθεση!!! Μπράβο!!!! Πολύ όμορφο έγινε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, αυτό το γιάλισμα με βερνίκι νυχιών... πόσες πρωτίγονες αναμνήσεις μου ξύπνησε!! Έτσι κάπως ξεκινήσαμε όλες με ένα πινέλο και χιλιάδες ιδέες!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΛΥΚΟ!!!!!!!!!!
    ΤΥΧΕΡΗ Η ΝΟΝΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΤΟΥΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή