Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

GLAMOROUS SEA...decor



Χμ! Οκ ..εντάξει ....
Αυτό ίσως να μην είναι ακριβώς κατασκευή ,
αλλά έχω ενθουσιαστεί με το αποτέλεσμα....!!!


Όλοι αγοράζουμε ή μαζεύουμε με ζήλο,
 ¨φυσικά υλικά¨ το καλοκαίρι για τις κατασκευές μας.  Πέτρες κοχύλια,όστρακα.... κλπ
Έχω δει να φτιάχνονται αριστουργήματα με αυτά...!!!
Εγώ ωστόσο μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα μπορώ να πω. 
Φτιάχνοντας μια άλλη κατασκευή ,πριν από κανα μήνα 
μου ρθε να αλλάξω όψη ,
σε μερικά από τα  θαλασσινά  μου σουβενίρ !
Έτσι πολύ απλά έριξα σπρέι για γκράφιτι,(νομίζω και τα ακρυλικά είναι οκ)
και πριν στεγνώσει , πασπάλισα με χρυσόσκονη !!


ΈΤΟΙΜA σε χρόνο d.t


Χρησιμοποίησα θερμά χρώματα και όχι αποχρώσεις του μπλε,
και έτσι ταίριαξαν  πιστεύω και με το σαλόνι μου ,
που είναι σε χρώματα της άμμου!






Αν τα θαλασσινά σας είναι μικρού μεγέθους , τοποθετήστε πολλά μαζί , 
σε ένα ασημένιο μπωλ για μια  glamorous  παρουσίαση !!!




PITSINA



6 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα έγιναν πιτσίνα και πολύ έξυπνη η λύση του σπρέυ... μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΟΜΟΝ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΨΕΚΑΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! ΚΑΝΑ ΓΕΜΙΣΤΟ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τέλεια έγιναν.Το σπρέυ που το βρήκες;Σε χρωματοπωλείο,ε;Α,ρε χρυσόσκονη τι κάνεις!!!!!!
    ΑΝΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. από NICKY:

    Οδυσσέας Ελύτης ¨ΤΟ ΚΟΧΥΛΙ¨

    Έπεσα για να κολυμπήσω
    κι άφησα την καρδιά μου πίσω
    Άφησα την καρδιά μου χάμω
    σαν το κοχύλι μες την άμμο
    Πέρασαν όλες οι κοπέλες
    με τα μαγιό και τις ομπρέλες
    Ύστερα πέρασαν οι φίλοι
    κανείς δε βρήκε το κοχύλι
    Χρόνους και χρόνους κολυμπάω
    που να ν αγάπη για να πάω
    Έφαγε η θάλασσα το βράχο
    κι έμεινε το νησί μονάχο

    Κολλάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη μου γειά σου! Εύκολα να γίνουν αλλά πολύ εντυπωσιακά! Ο καλύτερος συνδιασμός! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια χαίρομαι που σας άρεσαν !Το σπρέι γκράφιτι , το αγόρασα όταν είδα την μεγάλη ποικιλία που έφερε το βιβλιοπωλείο μου.Τα αγοράζουν πολύ τα πιτσιρίκια τα σπρέι αυτά για να εκφράζουν και τις δικές τους καλλιτεχνικές ανησυχίες .Πολλοί δε είναι πραγματικοί καλλιτέχνες όταν ζωγραφίζουν.......
    Φιλενάδα σε ευχαριστώ για τους στίχους ....!!!
    Ο Ελύτης είναι πολυαγαπημένος μου.....Ταίριαξε!!!!!

    Α!Γεμιστά τέλος Έφη μου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή