Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΩ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ......

Μια ανάρτηση διαφορετική απο τις άλλες μου.
Μια ανάρτηση που απλώς επιβεβαιώνει την αγνοιά μου σε ότι αφορά την τεχνολογία των υπολογιστών.
Πιό πολύ σαν γράμμα ,μια ευκαιρία επικοινωνίας ακόμα....

  Εδώ και μήνες (προφανώς απο κάποια δικιά μου ρύθμιση)
αδυνατώ να αφήσω μήνυμα στο δικό μου και σε άλλα μπλογκς.
  Ο άνδρας μου με έχει βαρεθεί πλέον να τον ρωτάω για κάθε λεπτομέρεια στον υπολογιστή.
Γκρινιάζει επίσης (και με το δίκιο του) ,  γιατί του έχω ανακατώσει τα μέϊλ του.....
  Έτσι λοιπόν ,
 φορτωμένη με ενοχές για όλο αυτό το διάστημα ,
που δεν σας απαντώ στα όμορφα λόγια σας
ή που δεν σας καταθέτω τον θαυμασμό μου σε όσες μπλογκοφιλενάδες κάνετε αυτά τα αριστουργήματα ,που με αφήνουν εκστατική,
σας αφιερώνω αυτό το post,
μπας και με συγχωρήσετε για αυτό.

  Σας ευχαριστώ για όλη  την υποστήριξη , στο λίγο διάστημα που σας γνωρισα εδωμέσα  και με την επίσκεψή σας βάζετε το μπλογκ PITSINA στα αγαπημένα σας .
Μου διαθέτετε κάθε τόσο τον πολύτιμο χρόνο σας ,με διαβάζετε και μου αφήνετε ενθαρρυντικά σχόλια.
Δεν είμαι αγνώμων ειλικρινά ...απλώς άσχετη είμαι .Ήθελα να το ξέρετε......συγνώμη .
Έτσι απλά ήθελα να ξέρετε το λόγο .......
Το προσεχές διάστημα θα προσπαθήσουμε με τον άντρα μου να βρούμε επιτέλους τι φταίει  και τότε δε θα νιώθω πιά ασχημα......

Να περνάτε όμορφες και αληθινές στιγμές με τους αγαπημένους σας!!

Υ.Γ Σας βλέπω όλες στα σχόλια και στις αναρτήσεις σας  , να είστε σίγουρες .
Όλοι που διαβάζετε αυτή την ανάρτηση τώρα,
είστε να το ξέρετε .....η έμπνευσή μου.


                                                                                                               ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                                                                                                             PITSINA

1 σχόλιο:

  1. Μην αγχώνεσαι και εγώ το παθαίνω και χωρίς να έχω κάνει κάτι...
    Ο blogger περνάει φάσεις χα χα χα
    Πάντως όλα φτιάχνουν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή