Κυριακή 15 Μαΐου 2011

shadow boxes for my girls

Η κόρη μου είχε τα γενέθλιά της στις 13 Μαϊου ....μεγάλωσε το κλαδί μου!!!!
Έκλεισε τα 11 , άρα δηλώνει ..12  χαχα!!!
Δεν θα μιλήσω γι αυτό, ούτε για τα συναισθήματα που γεννιούνται στη μάνα ...
Όσες έχετε παιδιά ξέρετε και όσες όχι ...φροντίστε το παρακαλώ!!! 


Σήμερα σας παρουσιάζω με περηφάνια τα shadow boxes που έχω δημιουργήσει για τα παιδιά μου .



Της Αθηνάς μου:


                  και της Μαργιάννας μου:



                                                         ΠΩΣ ;;

Πολύ πολύ εύκολα κορίτσια!!! .
Επισκεύθηκα το γνωστό επιπλοκατάστημα και πολύ πολύ φθηνά αγόρασα αυτές τις κορνίζες με βάθος .
Άνοιξα την κορνίζα και έβαψα το καπάκι της με φούξια ακρυλικό χρώμα.
Στόλισα το πασπαρτού με ότι είχα τότε διαθέσιμο και έκανα σχεδιάκια και τα ονόματα τους με μπρονζέ .Παίρνει πολλά στολίσματα το κουτάκι αυτό και βγαίνει πάντα τέλειο.Έχω ετοιμάσει και δωράκια τέτοια και άρεσαν πολύ ..και για αγοράκια σε γαλάζιο.

Το καλύτερο το άφησα για το τέλος .
Όπως βλέπετε φρόντισα απο τότε να κρατήσω τις μικρές τους παλάμες, πατώντας τους τα χεράκια σε πηλό, που επιζωγραφίστηκε με ακρυλικά και γκλίτερ.

Τα έφτιαξα πρίν απο 5 χρόνια και ήδη τα κορίτσια τα προσέχουν σαν τα μάτια τους .
Παρατηρούν τη διαφορά στην παλάμη τους και δεν το πιστεύουν...ούτε και γω.
Τα κουτάκια αυτά στολίζουν όμορφα τα κοριτσίστικα δωμάτιά τους  και θα τα δώσω στους γαμπρούς μου....  χαχα ,   προίκα.
Δοκιμάστε αυτή την ιδέα .
Προσωπικά ,θεωρώ οτι είναι το καλύτερο που έφτιαξα ποτέ για τα παιδιά μου , που κάθε μέρα μεγαλώνουν αθόρυβα.......!!!!
Ελπίζω να άρεσαν και σε σας .
Φτιάξτε τα και θα με θυμηθείτε!!!

                                                                                                 από την Pitsina .


8 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσουν οι κούκλες σου και να τις καμαρώνεις!
    Αυτό με τις παλάμες το κάνουμε κι εμείς κάθε χρόνο στα γενέθλια της μεγάλης μου και βγάζουμε αποτυπώματα σε πατούσες και παλάμες σε χαρτόνι βέβαια .Τρελαίνονται να μετρούν πόσο μεγάλωσαν από πέρσι και πρόπερσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τις χαιρεσαι τις κορουλες σου!!το θεμα ηλικιας το εχουμε και εμεις!!η κορη μου ειναι 12.5..αλλα απο τοτε που μπηκε στα 12 αυτη λεει 13...οποτε λοιπον μας ρωτανε ποσο ειναι (η αληθεια ειναι οτι φαινεται μεγαλυτερη!)με κοιταζει ....και σιγουρα θα θελει να μου πει..μην τολμησεις να πεις 12.5..Το συνηθισα πια και λεω 13!!!και ειναι απολυτα ικανοποιημενη!!!και εγω γελαω!Να τα χαιρομαστε τα παιδακια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου!!! Να δω πότε θα τα γνωρίσω κ αυτά!!!
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νικολέττα Φρουζάκη15 Μαΐου 2011 στις 11:37 π.μ.

    Pitsina καλημέρα! Μ' αρέσουν πολύ τα καδράκια σου που είναι φτιαγμένα με τόση αγάπη. Φαίνεται η τρυφερότητα, η προσμονή, και την προστατευτικότητα που περιέβαλε την οικογένειά σου τότε στην αρχή, αλλά και τώρα. Ένα έχω να σου πω: Ήμασταν μαζί στις δύο εγκυμοσύνες.
    1ος:1-9-2000,2η:11-8-2003. Άλλη ομοιότητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιτσίνα μου να τα χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου,να χουν υγεία και πρόοδο!Καταπληκτικά τα καδράκια!!!Και γω έχω κρατήσει σε ένα κουτάκι όλα τα πρώτα τους πραγματάκια...πιπίλα,το βραχιολάκι από το νοσοκομείο,τα πρώτα τους μαλλιά ,νύχια ,ακόμα και το τεστ εγκυμοσύνης που έκανα!!
    Και πάλι πολύχρονες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ ,,,Η ΠΡΟΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΝ ΗΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΝΕΙς..,,ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ,,ΦΙΛΗΣΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το χαίρεσαι Πιτσινάκι μου το κλαδί σου!!! Συμφωνώ με τη Σέβα, η πραγματική προίκα που αφήνουμε στα παιδιά μας είναι η αγάπη με την οποία τα μεγαλώνουμε! Φοβερά τα καδράκια, σε ζηλεύω πραγματικά - με την καλή έννοια πάντα- για τις πρωτότυπες ιδέες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ όμορφα τα καδράκια σου πιτσινα! να χαιρεσαι την κορούλα σου, αν και καθυστερημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή