Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Η.... ΥΙΟΘΕΣΙΑ και ένας ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΗΣ της Pitsinas

   Έσεις πήγατε στο νηπιαγωγείο ;;;;;Eγώ έχω ακόμα πολλές αναμνήσεις απο το πρώτο μου σχολείο και τη κα .Ελένη τη νηπιαγωγό μου .
Πολύ μας αγαπούσε και ήταν και πρωτοπόριακη στις μεθόδους της για την εποχή!!!!!.

Ο θέος να την αναπαύσει .Πέθανε 35 χρονών..πολύ νέα....Μέχρι σήμερα λοιπόν τη θυμάμαι να μας μαζεύει στη μπλε μοκετούλα και να μας διαβάζει παραμύθια .Τα αγαπημένα μου ήταν οι μύθοι του Αισώπου και μέχρι σήμερα συγκινούμαι που τα διαβάζω. Τόσο πολύ μου άρεσαν που ποτέ δεν ξέχασα το εξώφυλλο τους. Ήταν σειρά ολόκληρη...απο τις εκδόσεις άγκυρα του 1978.

Σάββατο πρωί 2 Απριλίου, κατέβηκα στο κέντρο, στο Μοναστηράκι για βόλτα .
Όπως συχνά κάνω μπήκα σε ένα παλαιοβιβλιοπωλείο .Εκεί μπορείς να ανακαλύψεις θησαυρούς .
Δεν είναι νεκροταφείο βιβλίων όπως πιστεύουν πολλοί.........

             Είναι ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟ ΒΙΒΛΙΩΝ!!!.

Ξαφνικά κάτω απο κιτρινισμένα παιδικά βιβλία ανακάλυψα ..ω Θεέ μου σε ευχαριστώ ...αυτό το βιβλίο:

Δεν μπορώ να σας περιγράψω τα συναισθήματα που ένιωσα .....
Μπήκα στη μηχανή του χρόνου ..ξανάγινα παιδί.Τι άλλο μπορεί να καταφέρει κάτι τέτοιο παρά το βιβλίο!!!!!!!! 
Έτσι με συνοπτικές διαδικασίες ΥΙΟΘΕΤΗΣΑ αυτό το βιβλίο και τό φερα να μένει μαζί μας στο σπίτι. Του το χρωστούσα......απο παλιά   Για να νιώσει χαρούμενο το καθάρισα με οινόπνευμα και το επιδιόρθωσα.Θέλησα να το καλωσορίσω με ένα δώρο .
Ένα σελιδοδείκτη φτιαγμένο με αγάπη απο ένα μεγάλο πιά ..ΠΑΙΔΙ!!!

Ο ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΗΣ ΜΟΥ

Απλός και φυσικός ,ανέξοδος και ανοιξιάτικος !!!

Κόβουμε ένα φύλλο απο έδώ............


ένα λουλουδάκι απο κει........


Μοντάρουμε ,όπως μας αρέσει και...... πλαστικοποιούμε!!




Το καινούριο μου ..παλιό βιβλίο, το σύστησα στις κόρες μου μαζί με την ιστορία του και το αγάπησαν ήδη .


ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΛΙΔΟΔΕΊΚΤΗ ,ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΊ  ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΟΤΑΞΙΔΙΑ ΣΑΣ...
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΙ.

6 σχόλια:

  1. Όντως έχει μαγαζάκια στην Ακαδημίας πχ που μπορείς να βρεις μεταχειρισμένα βιβλία για μικρά και μεγάλα παιδιά πολύ αξιόλογα!!!
    Όμορφος ο σελιδοδείκτης σου!!!!Ότι πρέπει για δωράκι στο υιοθετημένο βιβλίο..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ'αρχήν σε συγχαίρω για τον τρόπο σκέψης σου και ζηλεύω που δε μπορώ να κάνω και γώ μια βόλτα στο Μοναστηράκι.Τα "ορφανά" αντικείμενα έχουν περισσότερη αξία,πόσο μάλλον αν πρόκειται για βιβλία.
    Επίσης πρέπει να σου πώ ότι έμεινα άναυδη με το συγκεκριμένο παραμύθι,το οποίο έχει και για μένα συναισθηματική αξία,όταν ήμουν παιδί το είχα διαβάσει εκατομμύρια φορές! Μου το είχε χαρίσει η νονά μου.Δυστυχώς μετά από μια μετακόμιση, το έχασα και το αναπολώ συχνά! Καλοτάξιδο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ME ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΤΥΧΕΡΗ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΟΥ!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!
    ΑΝΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο πιτσινουλα και παλι...μας εντυπωσιαζεις με τις σκεψεις και τις ιδεες σου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ομορφη ιστοριουλα...ειναι υπεροχο το συναισθημα να ξανανιωθεις παιδι...και ειναι πολυ ομορφο να αγαπας τα βιβλια...δεν σχολιαζω τον σελιδοδεικτη σου και την αγαπη με την οποια τον εφτιαξες...μπραβο Πιτσινακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή