Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Χάσαμε τ αυγά και τα Πασχάλια....



Τις κάρτες τα καλαθάκια και τα φαναράκια θα τις βρείτε σε προηγούμενες αναρτήσεις μου.


Όλα συσκευάστηκαν σήμερα στις σακουλίτσες που ετοιμάσαμε και εξαφανίστηκαν απο την τάξη....Χάθηκαν!


  
                           Τα αυγά μας παραδοσιακά κόκκινα κάθε χρόνο και επιπλέον...αυγά με μία τεχνική!

 Τα λαζαράκια ψημένα στο βάθος!


Τα υπέροχα παραδοσιακά κουλουράκια μας... μοσχοβόλησαν την ταξούλα μας φρέσκο βούτυρο!!


Διαγωνισμός αυγών ,που γίνεται κάθε χρόνο και ξετρελαίνει τα παιδιά ,
αλλά στολίζει και την πορτούλα μας! Φέτος νίκησε το αυγό-βιτρώ που τόχαμε δοκιμάσει και στην τάξη μας με ζελατίνες κολλημένες σε κανσόν...!!!
Το βραβείο το κέρδισε η Δημητρούλα μας :μια χούφτα καραμέλες και
χειροκρότημα/αγκαλιά  απο τους συμμαθητές..

Αφιέρωμα στο κεφάλαιο της Σταύρωσης και δημιουργία Σταυρού με αποξηραμένες φρέζιες που μάζευα απο τις γλαστρούλες μου για μέρες !



Αυτοσχέδιο παιχνιδάκι ,με Αυγοθήκες και μπαλίτσες γκοφρέ για τα χρώματα και τους αριθμούς .


Όμορφες και γεμάτες οι ημέρες του Πάσχα στο σχολείο, πέρασαν  ...
Σήμερα κλείνουμε! Ευχηθήκαμε ,αγκαλιαστήκαμε, φιληθήκαμε και αποχαιρετιστήκαμε.
Καλό Πάσχα παιδάκια μου , Καλή Ανάσταση!!!
Και του χρόνου με υγεία!!

2 σχόλια:

  1. Πωπω πολλές απορίες...Ποια είναι αυτή η ,ία τεχνική των αυγών????Ποιο είναι το νικητήριο αυγό της Δημητρούλας???:Ρ
    ¨ολα υπέροχα δασκάλα μου...:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καΛΟ ΠΑΣΧΑ ΠΙΤΣΙΝΑ μου ... !!σεβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή