Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΙΔΥΜΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ !!

Αργά το απόγευμα αποφάσισα να φτιάξω δύο λαμπαδίτσες για δύο ανθρώπους που εκτιμώ πάρα πολύ !!!!! . Δεν θα επεκταθώ στους λόγους .....!!!
Εύχομαι να τους αρέσουν όσο και σε μένα .


Τα υλικά μου ταπεινά όπως πάντα!!! .
Μικροαντικείμενα που φυλάω χωρίς ποτέ να υποψιάζομαι  τι θα τα κάνω και πότε  .
Ορίστε για παράδειγμα δύο μικρούτσικα ξυλάκια απο παγωτίνια και άλλα δυό μεγαλύτερα .
Ήρθε..... η ώρα τους χαχα. Ώρα για λίγη μαγεία! .Ταράτατά....


Αγόρασα αυτά τα εκκλησιαστικά κεριά .Δεν ξέρω αλλά αυτό το κερί μου θυμίζει  το Πάσχα στο χωριό μου .Εγώ ήμουν μικρή και φυσικά δεν υπήρχαν όλα αυτά τα στολίδια τότε .Το κερί μας ήταν τέτοιο φυσικό,  άντε και  κανένα άσπρο .  Αργότερα όλα άρχισαν να αλλάζουν....


   Να και πάλι τα ξυλάκια μου .Καλέ αγνώριστα έγιναν...σταυρουδάκια!!
Κολλησα και απο μιά θηλίτσα..
Έχουν τη φυσικότητα και τη ζεστασιά του ξύλου ,υλικό οικείο και ..συμβολικό!

Πέρασα με την πένσα μου και κρίκο για να γίνουν μπρελοκάκι ή και διακοσμητικό αυτοκινήτου!Να είναι και χρηστικό.

Και τώρα έτσι θα μείνουν ;;;;.Τόσο σκέτα;;
Κατί πρεπει να σκεφτώ .....χμχμχμχμ.




Λοιπόν ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!!!Πολύχρώμη και οικολογική. Το βρήκατε κανείς;;;;;;;;;;


ΟΧΙΙΙΙΙ.Δεν είναι καραμέλες ούτε χάντρες .



                                     ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΛΙΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΑΛΑΣ ΤΟΥ ΨΑΡΙΟΥ!!


Τα κόλλησα με σιλικόνη και φαίνονται όμορφα .



Έδεσα και κορδέλες απο παλιά μας δώρα , σε αγορίστικα χρώματα
και ένα μικρούλι κόκκινο αυγό για το καλό.

Δίδυμες λαμπάδες  είπαμε, δηλ. η διαδικασία επί δύο!

Να και η..... λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά  χαχα.


 Οι λαμπαδίτσες έχουν και .....συστάσεις.
Χάραξα σε χαλκό το ονομά  και το κρέμασα απο κορδέλα/ πατέντα -οχι τυχαία-,φτιαγμένη απο συνδετήρες!

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ και... διάσημες !!!!! χαχαχαχα



Έχουμε πρόβλημα  ΜΕΓΑΛΟ τώρα όμως .


Οι λαμπάδες  μου αρνούνται να πάνε για δώρο χωρίς περιτύλιγμα και συνεχώς γκρινιάζουν..

Τί να κάνω ,τί να κάνω .....

Α! Το περιτύλιγμα του πρώην σοκολατένιου αυγού της Μαργιάννας... κρατημένο κι αυτό γιατί ήταν τόσο ομορφο!

Το ξαναχρησιμοποίησα και μού πε χίλια ευχαριστώ απο τη χαρά του χεχε!

Τύλιξα τις λαμπαδίτσες μου σαν καροτάκια και  πείτε μου τη γνώμη σας ..τρώγονται ;;;;




                                   Απο την  pitsina.... Πολλές ευχές  στους παραλήπτες
                                                                                                                     κ.Κώστα και  κ. Γιώργο .

6 σχόλια:

  1. Α Π Α Ι Κ Τ Ε Σ ΟΙ ΔΙΔΥΜΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι καλη ιδεα!!!!100% ανακυκλωσιμη!!!και το σταυρουδακι σου πολυ καλο σαν ιδεα..αλλα αυτο που ειναι απιστευτο ειναι η υπογραφη σου...χιχιχιχι....τελειο...δεν νομιζω να κυκλοφορει αλλη λαμπαδα με υπογραφη...χιχιχιχι...τελειο,μπραβο πιτσινακι!!!Καλη Ανασταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτότυπες, πανέμορφες και με οικολογική συνείδηση..:-)Λαμπάδες με επωνυμία παρακαλώ..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΑ ΑΞΙΑΣ... ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΑ ΚΑΡΔΙΑΣ !!!!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΛΑΜΠΑΔΩΝ ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑ,ΜΑ ΠΑΡΑ ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή