Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Τα ανοιξιάτικα στολίδια της μαμάς /κατασκευή-κόσμημα


Η Αθηνά  μου , μου ετοίμασε κοσμηματάκια απο τους συνδετήρες της!!Η αλήθεια είναι πως βγήκε λίγο υπερβολικό  το κολιεδάκι ...Η μικρή μου που την είδε ,έφτιαξε κι αυτή για τη μαμά ένα μαύρο συνδετηροβραχιολάκι .Τσιμπάει το χέρι  ...Τι νά κανα τα έβαλα όμως !
Μάζεψα αργότερα τα κορίτσια και τους έδειξα έναν τρόπο που θα μπορούσε ίσως να αναδείξει το συνδετήρα καλύτερα.

Η μεγάλη μου
 πέρασε απο μία χαντρούλα και το συνδετήρα, σε βάση για σκουλαρίκια ,που αγοράζω απο 
το Μοναστηράκι πολύ φθηνά......



Έδωσα να κολλήσει και απο ένα λουλουδάκι ,και έτοιμα!!!



Επειδή χρειάζονταν ένα κολιέδάκι  ..φτιάξαμε μαζί και το ταίρι τους .
Το σετάκι αυτό το φοράει πλέον μιά χαρούμενη μαμά και της έχει φέρει την Άνοιξη μέσα στη συννεφιά!!!!!!!!!!!!!!.      
                                  Κοσμηματάκια για παιδαγωγούς και όχι μόνο ......!!!!
                                      



Ετοίμασα χθες αργά μια κατασκευούλα που χρειαζόταν..... νύχια
και αποφάσισα σήμερα να βάψω και εγώ τελικά τα ταλαιπωρημένα μου απο χρώματα και κόλλες νυχάκια.Ξέρω πως δεν μπορώ να τα κρατήσω για πολύ,μιάς και δεν στέκομαι καθόλου ,
αλλά το χρωστούσα στον εαυτό μου ,μαζί με μια ατελείωτη βόοοολτα ! 

Το χρώμα το διάλεξε η μεγάλη μου για να είμαι τρέντυ μαμά, λέει ! 
Έγω πρόσθεσα το λευκό τριανταφυλλάκι...... .
Με πόσο μικρά πράγματα μπορούμε να φτιάξουμε τη διαθεσή μας !!!


                                                                                       Καλημέρα σε όλους.
                                                                                          Pitsina

6 σχόλια:

  1. Ποπο...τα ζήλεψα τα κοσμήματα!!! Μπράβο στα κορίτσια και στη μαμά! Ζήλεψα και τα νυχάκια σου...και τα δικά μου χάλια είναι από τις κατασκευές:))) Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο pitsina! Μήπως ασχολείσαι και με χρωματιστό πηλό;Έφτιαξα μερικους όμορφους σταυρούς για τους φίλους μου και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Τώρα ψάχνομαι για κατασκευή κοσμημάτων με ελαφρύ μέταλλο και χάντρες.Ρίξε καμια ιδέα....Απ'ότι καταλαβαίνεις,τι κι αν έκλεισαν τα νηπιαγωγεία μας...η καλλιτεχνική τάση της παιδαγωγού επιμένει ακάθεκτη...πότε τα νυχάκια μου δε βλέπονται...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωστόσο μπαίνω ως "ανωνυμη" επειδη έχω λογαριασμό yahoo και δε βλεπω τέτοια κατηγορία.Τα φιλιά μου και καλή συνέχεια.Εμμανουέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αφου ειδαμε το νυχι ,..καλα παμε.. χαχαχα ξερεις εσυ για το υπολοιπο μιλαω ..λοιπον κιεγω θελω τετοιο κολιεδακιιιιιιιιιιιιιιι και σκουλαρικιαααααααα ζηλεψα ..εχω και γω μια μικρη ολο με τετοια ασχολειται θα αρχισω να τα φωτογραφιζω σιγα σιγα ,,φιλια πιτσινακι μου ..σεβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aπιιιστευτη ευρηματικοτητα και φαντασια!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑς....
    να σαι καλα να κανεις ομορφες βοοοοολτες χιχιχχι και να περασεις ενα ομορφο Πασχα.φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώωω φιλεναδούλες μου.Σας στέλνω ενα μεγάαααλο πασχαλινό φιλί!
    Δείξε μου τους φίλους σου ...που λέει και ο λαός .
    Όλες είστε μοναδικές στο είδος σας και χαίρομαι που σας έχω συντροφιά .ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή