Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

ΗΜΕΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ''ΚΟΥΚΟΥ-ΒΑ'' ...για το νηπιαγωγείο!!!




 ΗΜΕΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ''ΚΟΥΚΟΥ-ΒΑ''
 ...για το νηπιαγωγείο!!!





Τις ημέρες αυτές ,
τις έχω κάνει πριν από πολύ  καιρό.
Είχα υποσχεθεί σε μια φίλη ,
ότι θα σας τις παρουσιάσω..
και μπορεί να αργώ .. 
αλλά στο τέλος τα καταφέρνω..χιχι

Αυτό είναι το αγαπημένο μου ημερολόγιο 
για  την αρχή της σχολικής χρονιάς.
Είναι απλό παιχνιδιάρικο και προσιτό στα μικρά παιδιά 
  Η καθημερινή χρήση του στην παρεούλα,
ελαχιστοποιεί  ,ακόμα και στα προνήπια ,
το άγχος των πρώτων ημερών .
Όλοι νιώθουν ,
ότι μπορούν να τα καταφέρουν.....
Δεν μπλέκω από νωρίς με πολλά ζητούμενα.... ειδικά κατά την την προσαρμογή..... 
Αργότερα τις κουκουβάγιες μου ,
τις αντικαθιστώ με πιο σύνθετες επιλογές......
Προς το παρόν δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα, ούτε τους αριθμούς του ημερολογίου....
Πάω αργά ίσως σκεφτεί κάποιος...

Πάω αργά...
για να φτάσουμε όλοι ΜΑΖΙ ,
θα απαντούσα εγώ....


Καλημέρα Δευτέεεερα.....
                                      Καλημέρα Τρίτηηηηη
                                      Καλημέρα Τετάααααρτη
                                     Καλημέρα Πέμπτηηηη

  Καλημέρα Παρασκευήηηηηη

 Το Σάββατο και την Κυριακή...,
δεν πάει σχολείο ,κανένα παιδί....




 Λέμε ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ΑΝΤΙΟ κάθε μέρα..

Κάθε κουκουβάγια ,
με το χρώμα της ,
υποδεικνύει την αντίστοιχου χρώματος ,
ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ
της ημέρας !!!
Κάθε κουκουβάγια ,
έχει συνδεθεί και με κάτι ,
που έχουμε αποφασίσει να γίνεται στην τάξη μας εβδομαδιαία,
 λχ. κάθε Τρίτη...επιτρέπονται οι λιχουδιές στο πρωινό μας ,
κάθε Παρασκευή ....
βγαίνουμε στην  αυλή με στεφάνια και κουβαδάκια , κ.ο.κ.....




PITSINA








19 σχόλια:

  1. Θα σου άρεσε να σου γράψω την κουκουβάγια σε cd με το άκουσμα φλογέρας και μεταλόφωνου και να το ακούτε την ώρα που λέτε τις μέρες; Αν θέλεις έρχομαι κι εγώ με "ειδική άδεια" να παίζω λάιβ!!!!!!!!!! χαχαχχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

      Διαγραφή
  2. ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ..ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΙΤΣΙΝΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΔΥΝΑΤΑ... ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ......ΝΑ ΣΑΣΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ...ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΩ ΑΓΚΑΛΙΑ
    ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ....ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ..ΑΛΛΑ ....ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  4. τι κουκουβάγιες σοφές???? ως και λιχουδιές επιτρέπουν!!!
    ναι ω! ναι τις αγάπησα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιτσινούλα μου όλο ωραίες ιδέες μου είσαι! ΜΠΡΑΒΟ!!!! Β άλε όμως και το πατρόν για μας τις αρχάριες και άχρηστες μπροστά σε σένα... Μιλάω για τον εαυτό μου, μην παρεξηγηθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ Δ..... ΟΥΠΣ..ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ....ΑΝ ΘΕς ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΞΕΠΕΤΙΚΩΣΕ ΤΗΝ ,ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΕΓΩ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΙς ΕΙΚΟΝΕς ΜΟΥ....ΧΑΧΑ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραία ιδέα!Μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις τα πατρόν για τις κουκουβάγιες και το δέντρο;elenitsa-ptpe@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ ΔΕς ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ....ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙς ΤΟ ΠΑΤΡΟΝΑΚΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ γλυκό το μπλόγκ σου,με ωραίες ιδέες!!!
    Καλώς σε βρήκα!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕς...ΚΑΘΙΣΕ....ΚΑΦΕΔΑΚΙ......;;ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ....!!!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραιες Πιτσινα!! απλες και ξεχωριστεςςςςςς...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕς...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΕς ΜΑΣ.......ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ.ΦΙΛΙΑ.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Pitsina... Πολύ όμορφες οι κουκουβάγιες σου!!! Οι κουκουβάγιες τελικά έχουν γίνει οι αγαπημένες των παιδιών!!! Αλλά και σε μένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή