Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΟΥ 1940 ;;





ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ 
ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ 
ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΟΥ 1940 ;;




ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ/ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ
/ΓΛΩΣΣΑ ΕΚΦΡΑΣΗ






ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ,
ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ .
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ,
ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΗΜΑΤΑ*  ΓΙΑ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ...
ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ,
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.......
Κι όμως συμβαίνει και αυτό:
ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ .....ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΓΝΟΟΥΝ... ...


(*χωρίς τα ίδια τα ποιήματα να αποτελούν φυσικά ,''εορταστική πανάκεια''). 



PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ



4 σχόλια:

  1. Ναι Πιτσίνα μου σε αυτό συμφωνώωωω!!!Πάντα έτσι ξεκινάω και εγώ.Ανίχνευση παραστάσεων και ιδεών από τα παιδιά.Προχωρώ όπου με πάνε , με την καθοδήγησή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι, εξαρτάται βέβαια από τη νηπιαγωγό να προετοιμάσει κατάλληλα το έδαφος πριν να δώσει τα ποιήματα, κι εσύ μου φαίνεται τα καταφέρνεις πάντα μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωωωωωω!!!!! πολυγνωμία και πολυφωνία!!!
    μια χαρά τα καταφέρνετε στο νηπ/γείο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή