ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ
ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΟΥ 1940 ;;
ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ/ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ
/ΓΛΩΣΣΑ ΕΚΦΡΑΣΗ
ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ,
ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ .
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ,
ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΗΜΑΤΑ* ΓΙΑ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ...
ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ,
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.......
Κι όμως συμβαίνει και αυτό:
ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ .....ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΓΝΟΟΥΝ... ...
(*χωρίς τα ίδια τα ποιήματα να αποτελούν φυσικά ,''εορταστική πανάκεια'').
PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Πόσο δίκιο έχεις!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι Πιτσίνα μου σε αυτό συμφωνώωωω!!!Πάντα έτσι ξεκινάω και εγώ.Ανίχνευση παραστάσεων και ιδεών από τα παιδιά.Προχωρώ όπου με πάνε , με την καθοδήγησή μου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι είναι, εξαρτάται βέβαια από τη νηπιαγωγό να προετοιμάσει κατάλληλα το έδαφος πριν να δώσει τα ποιήματα, κι εσύ μου φαίνεται τα καταφέρνεις πάντα μια χαρά!
ΑπάντησηΔιαγραφήωωωωωωω!!!!! πολυγνωμία και πολυφωνία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμια χαρά τα καταφέρνετε στο νηπ/γείο σας!!!