Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Οι νικητές της κλήρωσης του blog , PITSINA CRAFTS


ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ


Τα 5 τυχερά νούμερα απόψε...
που αναδεικνύουν τους νικητές μας ....

Αν και γνωρίζω φυσικά  ,
πως τα δωράκια που ετοίμασα

 δεν είναι δα και κάτι πολύ σπουδαίο....
θέλησα ωστόσο ,να βρω έναν τρόπο 
ώστε η κληρωσούλα  μου  
να είναι όσο γίνεται διαφανέστερη...,
γιατί όλες σας αγαπώ και δεν σας ξεχωρίζω.
Δυστυχώς τα δωράκια είναι μόνο 5 , 
αλλά σε επόμενη κληρωσούλα ,ελπίζω να τα καταφέρω καλύτερα....
Επέλεξα να μην κάνω κλήρωση με χαρτάκια
 γιατί ο χρόνος με πιέζει πολύ αυτές τις μέρες, 
με τις δουλειές του σπιτιού..

Υπάρχουν όμως πολλά προγράμματα για τυχαίες κληρώσεις. 
Έτσι αξιοποιώντας την τεχνολογία
 έκανα και εγώ επιτέλους την κλήρωση.
Για απλοποίηση της διαδικασίας,
συμμετείχαν όλα τα σχόλια, 
σύνολο 54 δλδ( μαζί και με τα 2 δικά μου).
Είχα σκοπό αν τύχει νούμερο απο δικό μου σχόλιο ,
να προστεθεί ακόμα ένα τυχαίο νούμερο στο τέλος.
Αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε.
Ακολούθησα λοιπόν αυστηρά τα  σχόλια,μικρά ή μεγάλα,με τη σειρά δημοσίευσης τους.



Για του λόγου το αληθές λοιπόν,
βιντεοσκόπησα τη σύντομη αυτή διαδικασία.



ΟΙ ΤΥΧΕΡΟΥΛΕς ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ :

11 ΓΙΩΤΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
23 ΒΙΚΥ
 6 ΣΕΒΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
21 ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΦΡΟΥΖΑΚΗ
39 ΒΑΛΛΙΑ ΠΕΝΤΖΕΡΙΔΟΥ

Συγχαρητήρια κορίτσια πάντα τυχερές.
Μπορείτε να μου στείλετε μειλ 
ή να με βρείτε στο facebook chat μου,
για να πάρω την διεύθυνση σας 
και να σας στείλω το δωράκι σας!!!!!


Σε όλα εσάς τα υπόλοιπα 
αγαπημένα μου κορίτσια,
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,
για την συμμετοχή σας 
και τη στήριξη στο μπλογκάκι μου ,
που χάρη σε σας έχει ξεπεράσει από καιρό
τους 200 αναγνώστες 
και τις 200.000 επισκέψεις!!!!!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!
ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ,ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ...ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ!!!


Μέσα από την καρδιά μου ,
σας ευχαριστώ και πάλι 
για όσα απλόχερα καθημερινά μου χαρίζετε!!!



Καλό Σαββατοκύριακο φίλοι μου.




PITSINA



9 σχόλια:

  1. Εγραψες πάλι!!!!Θέλω κι γω προβατακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΕΡΔΙΣΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;; Ε ΔΕΝΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩ,,,,,, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΗΗ ΣΤΙΣ ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ,,, ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΩΡΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε όλη μέρα σχεδόν ήμουν στο facebook κι έλειψα για δυο ώρες και κέρδισα βραβείο;;;;;;;;; Μήπως μου λέτε να μείνω μακριά από τον υπολογιστή; Λέω τώρα εγώ! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστώ ευχαριστώ! Είμαι χαρούμενη κέρδισα καρφίτσα! Θα με δείτε και μένα με καρφίτσα στο πέτο! Αδυνατισμένη! αχαχχαχαχαχ! Τι λέω; Βλακείες! Μπράβο κοριτσάκι! Ο επιμένον νικά! Βρήκατε με το Δημήτρη το κόλπο να κάνετε με διαφάνεια την κλήρωση(λες και δεν θα σε πιστεύαμε). Ή Σέβα σωστά το είπε! Είμαστε διπλά κερδισμένες που έχουμε σε γνωρίσαμε!
    Με τι θα μου τη στείλεις; Να μου πεις μέρα και ώρα να έχω και τον φωτογράφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΕΧΩ 2 ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΕΣ ΦΙΛΕ..... ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΛΗΡΩΣΗ
    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΗ
    ΧΑ ΧΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ
    ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΕΣ ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ μετά από αυτό πάω να παίξω και λόττο!!!Πρώτη φορά κερδίζω σε διαγωνισμό!!!!Χα,χα!!!Ευχαριστώ αστέρι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι περισσότερες (όπως και εγώ άλλωστε), μου είπατε πως δεν κερδίζετε συνήθως...Αυτό έκανε τη χαρά μου ακόμα μεγαλύτερη...... Φιλάκια πολλά και οι υπόλοιπες.. πάντα να κερδίζετε στην αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Do you need free Instagram Likes?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY & TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    ΑπάντησηΔιαγραφή