Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Clown math game, κλοουνο-μαθηματικούλια




ΑΠΟΚΡΙΑCTIVITIES.....  ξανά....!!!



Ξεκινώ με μία αγαπημένη μου ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ.
''ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΠΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ''!
Μιλάει για την διαφορετικότητα......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Απογευματινή βάρδια .....
Σήμερα μπήκα στην τάξη χωρίς να έχω πολύ κέφι ....
Μα τι καιρός και αυτός......
Όταν μπαίνω στην τάξη  όμως , 
όλα αλλάζουν.
Πάντα καταφέρνουν τα μικρά 
να μου φτιάχνουν τη διάθεση....
Όλοι έχουμε ανάγκη να περνάμε καλά.......
ε....
και να μαθαίνουμε και κάτι......παίζοντας!!!!!




ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΛΟΟΥΝ




Ρίχνουν οι δύο παίκτες το ζάρι με τη σειρά
 και αφού μετρήσουμε και συγκρίνουμε τους αριθμούς ...,
αυτός που έχει τον μεγαλύτερο αριθμό,
παίρνει και  ένα 
από τα ανακατεμένα κομμάτια των κλόουνς.
Θα πρέπει να συνθέσει τη φάτσα του κλόουν ,
δλδ ,να φτιάξει ταυτόχρονα και ένα παζλ!!!

Παίρνει ο νικητής λοιπόν κανονικά ,
τα κομμάτια 
που συνθέτουν τη φάτσα ενός κλόουν....

Αλλα όχι τα δικά μου παιδιά.....




 Τα δικά μου αποφάσισαν 
                                  πως θα έχει μεγαλύτερη πλάκα,
 να παίρνουν όποιο κομμάτι θέλουν κάθε φορά...
χαχαχα
Έπεσε τρελό γέλιοοοοοοο............




Γεια σας φίλοι μου....

Παίζοντας , 
μαθαίνουμε πιο ευχάριστα το κάθε τι...!!!!!









PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
The proud Greek Kindergarten teacher


8 σχόλια:

  1. ΛΑΤΡΕΥΩ ΕΞΥΠΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΙΤΣΙΝΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχ, πρέπει να έπεσε τρελό γέλιο!!!! Έφυγε κι αυτό για Παρασκευή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμάζω την ευρματικότητα των παιδιών! ειναι φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΡΑΙΑ ΓΟΥΡΛΩΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΣΟΥ ΠΙΤΣΙΝΑ
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ;;
    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ
    ΟΜΟΡΦΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρεμπιπτόντως τα ματάκια είναι απο μακετόχαρτο που είχε ξεμείνει.Είναι σκληρό υλικό και λόγω πάχους πιάνεται και ευκολότερα.Είναι μάλλον τρελαμένα , παρά γουρλωμένα τα ματάκια....
    σαν την Τρελή Αποκριά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΩΩΩΩΩ!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ,ΜΠΡΑΒΟ ΠΙΤΣΙΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το αντιγραφω κι εγω!!!! Ευχαριστουμε Πιτσινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή