Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Ο ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ


ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 





Είχα σώσει σε δυο αντίτυπα μερικούς πίνακες από τα περσινά ημερολόγια του σχολειου...
και είπα ,  ' να τους φυλάξω ... κάτι θα τους κάνω'......

Η εκτύπωση  των πινάκων είναι illustration  
και η απόδοση των χρωμάτων καταπληκτική νομίζω!!
                   Κάναμε την γνωστή επεξεργασία του πίνακα,θεματικά ,χρονικά , χρωματικά
και κάθε παιδί έδινε το δικό του τίτλο στο έργο!!!!!.
Κατέληξαν ότι ο τίτλος θα μπορούσε να είναι:
'ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΙΕΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ' 

Ενδιαφέρθηκαν πολύ ,
 αφού ο πίνακας λόγω καιρού ήταν επίκαιρος 
και το θέμα περιείχε και την παρουσία  ενός μικρού παιδιού,
γεγονός που πάντα τα συγκινεί και τα παρακινεί  . 




                             Αφού δουλεύτηκε αρχικά ο πίνακας στην παρεούλα,     (παιδί και τέχνη)
σκέφτηκα η επέκταση να είναι,
κάθε παιδάκι   ''να μπεί μέσα στον πίνακα''
 και να μας μιλήσει για την εικόνα.       

                                         Δίπλα του εγώ ,κατέγραφα την κάθε σκέψη ,          (παιδί και γλώσσα )
 με τις ακριβείς εκφράσεις του παιδιού ,
......που εκείνη τη στιγμή κατανοούσε , 
πως όσα έλεγε  ,
γίνονταν... γράμματα...γίνονταν γραφή!!!! .
Μέτα τους το ξαναδιάβαζα ,
για να δουν πως η γραφή έχει την ιδιότητα να διατηρεί τις λεπτομέρειες του λόγου!!!!











13 σχόλια:

  1. Αμάν αμάν...την πάτησα.Ο blogger έκοψε την ανάρτηση μου.Τι γίνεται ρε παιδιά.Κάπου ειχα ακούσει ότι άμα βάζεις φωτογραφίες κάποια στιγμή τελειώνει ο διαθέσιμος χώρος.Ξέρει κανείς;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανάρτησή σου είχε δηλ. και συνέχεια; Πάντως και μέχρι εκεί να είχες γράψει μπορέσαμε να θαυμάσουμε τη σχέση που έχεις με τα παιδιά και πώς βγάζεις το καλύτερο αποτέλεσμα από τις ικανότητές τους και το εξελίσσεις. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα καλη μας δασκαλα..κανε μια δευτερη αναρτηση Πιτσινα μου..πανεμορφες οι ιστοριες των παιδιων..θελω να διαβασω και τις οιπολοιπες..αλλα ενας μικρος συγραφεας με την ιστορια του με συγκινησε πολυ..περιμενω να δω και τις αλλες..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, οι αυθεντικές ιστορίες ζεσταίνουν κάποιον τοίχο του σχολείου μας!!!!!!.
      Πέρνα να τις θαυμάσεις...αξίζει. Χαίρομαι που καιοι γονείς έχουν αρχίσει να κατανοούν και να αξιολογούν ως σημαντική ,τη δουλειά που γίνεται στην μικρή μας τάξη.....

      Διαγραφή
  4. πανέμορφη ιδέα... αφού ανάψαν την σόμπα και φάγανε τα παιδιά... ουδέν πρόβλημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά για όσους διάβασαν τις ιστορίες ...υπάρχει μία που θα καθορίσει προσεχώς το θέμα στην τάξη μας!!!!.Μπορείτε να μαντέψετε ποιο θα ναι αυτό;;;.
    Στην κανονική ανάρτηση,αυτό ακριβώς σας εξηγούσα...τώρα απλώς θα μας περιμένετε.....υπομονή.
    Ευχαριστώ όσους αφιερώνετε χρόνο για ένα προσωπικό σχόλιο .Το εκτιμώ αφάνταστα......!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ.....ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ!!!ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ!!!!ΓΝΩΡΙΜΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ,ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ!!!ΕΥΓΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν μου το επιτρεπεις..σου στελνω το mail..marialeuk@yahoo.gr..θα τα πουμε απο κει..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλά μπράβο κι από μένα Πιτσίνα!!! Υπέροχη και αυτή η δραστηριότητά σου, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά θα μπορούσαν να είναι τα θέματα! Τα μέσα θέρμανσης, τα ρόύχα, παιχνίδια στο χιόνι. νόστιμες συνταγές για τις κρύες μέρες. Κανένα όμως δεν είναι Πιτσινοθέμα! Η τελευταία φωτ. είναι το κλειδί και με αυτή θα έχει σχέση. Να υποθέσω ότι θα έχει σχέση με τη βοήθεια στους συνανθρώπους μας;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αααα .....Νικολέττα θα σε σφάξωωωωωωωωω....χαχαχαχαχα...... διάνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή