Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

ΜΟΝΑΔΙΚΑ HANDMADE ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ

ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ,ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ
  ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΜΟΥ !!



Τέτοιες μέρες ,όλοι λίγο πολύ κάτι κάνουμε 
 ή φτιάχνουμε για το σπίτι μας....
Εγώ λατρεύω τις κατασκευές και μου αρέσουν τα όμορφα διακοσμητικά.. 
Όχι όμως κατ ανάγκη τα ακριβά...!!!
Δημιούργησα αυτά τα στολίδια 
που θα σας δείξω ,
με πολύ απλά υλικά ,
 που έτυχε να διαθέτω ...
και δεν ξόδεψα ούτε ευρώ παραπάνω.
Το αποτέλεσμα προσωπικά το λάτρεψα για τους δικούς μου λόγους...
Εκτός από το αποτέλεσμα όμως ,
 αγαπώ και τη διαδικασία σε ότι δημιουργώ.....!!

Βασικό υλικό στο πρώτο μου στολίδι...
μια απλή αγαπημένη χαρτοπετσέτα με χριστουγεννιάτικο θέμα που είχα στα χριστουγεννιάτικά μου.
Έτσι όπως ήταν ,έκοψα μαζί την μισή χαρτοπετσέτα , ώστε να έχω και στην πίσω πλευρά την ίδια εικόνα .Δεν την ξεφύλισσα όπως κάνουμε σε άλλες τεχνικές...παρ όλα αυτά δεν μου δημιούργησε πρόβλημα.




Κόβω προσεκτικά το σχέδιό μου....


Πλαστικοποιώ.....



Στολίζω με ότι μπιχλιμπίδι έχω στο σπίτι ....
Εγώ κόλλησα με θερμόκολλα , περλίτσες .



Το λάτρεψα...!!!!




....................................................................................................................................................................



Για το δεύτερο στολίδι , 
που είναι το αγαπημένο μου ,
βασικό υλικό ήταν το καπάκι από το γνωστό τυρί κρέμα!!.
Έχει ένα οβάλ σχήμα , που πολύ μου άρεσε
 και μια ¨ μεταλλική ¨ υποψία χρώματος γύρω γύρω ,
που ταιριάζει με το χριστουγεννιάτικο κλίμα ,
χωρίς να χρειάζεται  επιπλέον βάψιμο !!!



Πάνω στο καπάκι του τυριού ,
 κόλλησα μια πλαστικοποιημένη φωτογραφία,
 από τα κοριτσάκια μου...
Αυτό πιστεύω , μεταμόρφωσε την ιδέα του στολιδιού αυτού!!!




Το στόλισα τριγύρω , 
με ότι είχα εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο......



Ε...τα κοριτσάκια , δεν θέλουν και πολλά πολλά για να δείξουν χαριτωμένα....!!!!




 Ορίστε τα στολιδάκια μου λοιπόν!!!!.



Δείχνουν υπέροχα
 και πολύ ιδιαίτερα από κοντά.....




Αυτή τη στιγμή ,
στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δεντράκι του σπιτιού μας!!!!!



Πως σας φαίνονται!!!!




PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ








9 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια!!!πολύ όμορφες και οικονομικές μα πάνω από όλα δημιουργικές ιδέες....αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΑ !!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ! Θ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ....ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελεια, μοναδικα,... ανεκτιμητης αξιας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΤΑΤΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ.. ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα δημιουργική και πρωτότυπη. Συγχαρητήρια μέσα από την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ & Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aπλά υπέροχα! με πολύ συναίσθημα και ρομαντισμό! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΕΣ ΨΥΧΕΣ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ , ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΑ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΨΑΧΝΙΣΩ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή