Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ωχ CHRISTMAS TREE , ωχ CHRISTMAS TREE ....




Ωχ CHRISTMAS TREE ,  
ωχ CHRISTMAS TREE ...
μου έσπασες τα νεύρααα .

Από νωρίς ξεκίνησα ,
την ξάπλα μου την άφησαα,
ωχ CHRISTMAS TREE ,  ωχ CHRISTMAS TREE ...
τι μπόι έχεις πάλιιιιιιι...

(στο ρυθμό του ..ω έλατο ,ω έλατο....)


Καλησπέρα φίλοι,γνωστοί και περαστικοί.
Κατ αρχήν σας εύχομαι καλές γιορτές ,
με υγεία και ευτυχία,
με αισιοδοξία
 και...ψυχραιμία(κάπως δύσκολο..ε !!!)


Εκτός από το ωραίο μου τραγουδάκι ,
που το τραγουδάω εδώ και πολύ ώρα,
σας αφιερώνω και την ακόλουθη φωτογραφία ,
που ετοίμασα με πάρα πολύ κόπο...

: (





Το δεντράκι μου είναι από ένα μαγεμένο δάσος!!

 Στο δάσος αυτό ,
για κάθε δέντρο που αφαιρώ...
φυτρώνουν άλλα δύο τρία...γρρρρρρ .

Και παρόλο που γκρινιάζω από την κούραση,
...μια δεύτερη σκέψη μου ρχεται στο μυαλό.

Το να τους φροντίζω.....
είναι ένας τρόπος ,
να τους λέω ...

Σ αγαπώ !!!





Άντε και καλή μας ξεκούραση....



PITSINA
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ





12 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχα! Καλή μου Pitsina!Θα αρχίσω να βλέπω έτσι κι εγώ τις στοίβες με τα ρούχα από εδώ και πέρα! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!!!
    Πιτσίνα μου είσαι απαιχτη!!
    Από αυτό το σκασμένο δάσος οι ρίζες φτάνουν και στο δικό μας σπίτι κι όλο ξεπετιούνται νέα δέντρα!
    Τι να κάνουμε; Η αγάπη μας όλα τα μεταμορφώνει τελικά!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!!!!!!!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΟΥ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΤΟ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα βρε Πιτσίναααααα! Παραπονιέσαι γι' αυτό το μικρούλι δεντράκιιιιιι; Που να δεις τον 100 χρόνων πλάτανο που σιδερώνω κάθε φορά! Πρέπει να είναι δύο αγκαλιές φαρδύς και στο μπόι μου σε ύψος! Κατάλαβες κάθε πότε σιδερώνω! Όταν μας τελειώσουν τα ρούχα τα σιδερωμένα!!!!!! Προκομμένη σου λένε μετά!! Τι είναι αυτό; Σου εύχομαι να περάσεις καλές γιορτές με την όμορφη οικογένειά σου! Χωρίς δέντρα και δεν ξέρω τι άλλο θα σκαρφιστείς!!!! «Είμαι δεντράκι μικρό μικρό, χιχιχι, χοχοχο, ένα δεντράκι χαρούμενο Χριστουγεννιάτικο!!!!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλά Χριστουγεννα, με λιγότερες δουλειές του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχαχα!!!Έλα μη μου το θυμίζεις Άστα βρε ποιος θα τα δει!!!!Είπαμε ξεκούραση κορίτσιααααααα!!!!Καλά Χριστούγεννα Πιτσινάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχαχαχ.....εγώ τα δίπλωσα ωράια ωραία και τα έκρυψα στο πατάρι μιας ντουλάπας....μετά τις γιορτές!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xaxaxa δασος ολοκληρο απο τετοια δεντρα καθημερινα ,,ενα με πιατα ενα με ρουχα ,,ενα με απλυτα ..χαχαχα δεν πτοουμαστε ομωςςςςςςςςςςς με τπτ μηπως να αλλαξουμε επαγγελμα,
    να γινουμε ξυλοκοποι ;
    χεχεχε
    καλεςςςςςςςςς γιορτεςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eτσι ειναι αυτα τα δεντρα!!!εκει που λες το εκοψα ,ξαναφυτρωνει!!!!
    Εleni K.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ...ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΑΣ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΝΤΑΝΤΕΥΟΥΝ, ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΕΤΙΟΑ ΚΡΙΣΗ....ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ....ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ....ΑΓΑΠΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΛΑΚΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
    Misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή