Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΤΥΧΕΡΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ PINK DREAMER !











Σε ευχαριστώ για το τυχερό βραβείο που μου χάρισες,
¨ ΡΟΖ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ¨...........



Εύχομαι και εγώ η τύχη να μπει σε όλα τα σπίτια φέτος...και να φέρει μαζί της και τις καλές της αδερφές :
Την υγεία,
την αγάπη ,
την ευτυχία,
την αισιοδοξία,
την δημιουργικότητα,
την ευθύτητα,
την δοτικότητα,
την ...οικονομική άνεση...χι χι χι !!!!






Για όσες δεν το γνωρίζετε 
η φιλενάδα μου η PINK DREAMER ,
 διαμένει στην ψηφιακή διεύθυνση : 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgh6Ywqs6tvR2SQwGKTThoeUHXRYSAOMBDkW19sD9F6BZmf1BL5yjrRtizWsL-UFtQNpPFt-6RPcGQ1CoiCOvvMeo8wnoACin0Qs35kvVvOKhU5ZCqFHUvzTUybI5VCV0NVQItQC2mFm5o/s1600/011.JPG














PITSINA 
Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου