Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Πρωινό τραγουδάκι για το νηπιαγωγείο .



Μουσική πρόταση για την παρεούλα στο νηπιαγωγείο!!!




Πρωινό τραγουδάκι για την ταξούλα μας !!!


Δροσερό ,κεφάτο και αισιόδοξο , θα φτιάχνει όλη τη χρονιά το κέφι στην παρεούλα του νηπιαγωγείου μας.


Σας το συνιστώ......


http://www.youtube.com/watch?v=5QGX-4ZzHCI






Είναι το τραγούδι της Χιονάτης!!!!






                                                                                  PITSINA
                                                                          η περήφανη νηπιαγωγός

7 σχόλια:

  1. Μπορείτε και σεις να φανταστείτε απλές κινησούλες, που ταιριάζουν με τα λογάκια ,και να κάνετε το τραγουδάκι μουσικοκινητικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Μια φορά που το είχα βάλει στην ανιψιά μου δεν το είδε όλο για τι φοβήθηκε την κακιά μητριά... μου ήταν λίγο παράξενο γιατί ήταν 4 χρονών, όσο και να της εξηγούσα δεν ήθελε να δει την συνέχεια!!! Εμένα μου άρεσε όμως… Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ελένη μου!
    Έχω κάνει παρόμοιο ποστ για το ίδιο τραγουδάκι!!!
    Το είχαν λατρέψει τα περσινά μου παιδάκια!
    Είναι πολύ πολύ χαρούμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Η ΖΕΤΑ ΕΛΕΓΑΝ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕ ΑΛΟΓΑ . ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΑΜΑ ΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμείς αυτό λέγαμε πέρυσι!!!! Στο "μια ζεστή αγκαλιά" αγκάλιαζαν το διπλανό παιδάκι, πολύ χαδιάρικο τραγουδάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα Pitsina!!!Εχεις υπέροχο μπλογκ και φτιάχνεις απίστευτα πράγματα!!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    Καλημέρα όμορφη μου μέρα
    ο ήλιος παίζει κρυφτό στα κλαδιά,
    μας τραγουδά, γλυκά μας κοιτάει
    και μας χαμογελά!!

    Καλημέρα όμορφη μου μέρα
    τα λουλούδια ξυπνάνε κι αυτά,
    μια μαργαρίτα μας στέλνει φιλιά
    και μας χαμογελά!!


    Μια μελωδία στον αέρα
    μια ζεστή αγκαλιά,
    άλλη μια ωραία μέρα
    χαρείτε την παιδιά!!



















    Καλημέρα όμορφη μου μέρα
    τα πουλιά με χαρά κελαηδούν,
    από δέντρο σε δέντρο πετούν
    και μας χαμογελούν !

    Μια μελωδία στον αέρα
    μια ζεστή αγκαλιά,
    άλλη μια ωραία μέρα
    χαρείτε την παιδιά!!!


    Καλημέρα όμορφη μου μέρα
    ο ήλιος παίζει κρυφτό στα κλαδιά
    μας τραγουδά γλυκά μας κοιτάει
    και μας χαμογελά! seba

    ΑπάντησηΔιαγραφή