Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ;;;




ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ;;;


ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΤΑΛΑ / -PITSINA ¨περήφανη νηπιαγωγός¨
επιμέλεια κειμένου ,προσαρμογή από κείμενο chat : DESPINA PARTALA / PITSINA



ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

΅ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΟΥ;;;; ΅






DESPINA PARTALA

<<Έχοντας συζητήσει με πολλές φίλες , εντός κι εκτός FB, οι οποίες με παρότρυναν να πάω τον μικρό σε άλλο σχολείο, είχα αποφασίσει τελικά ,να τον πάρω μαζί μου – για συναισθηματικούς και πρακτικούς λόγους!!
θα ήθελα να μοιραστώ όμως μαζί σας ,τι κουβεντιάσαμε ένα βραδύ με την Πιτσίνα .
Συνοψίζουν όλα όσα σκεφτόμουν κατά βάθος και όσα μου έλεγαν και οι υπόλοιπες φίλες μου, απλά με έκαναν να δω επιτέλους κατάματα όλα όσα φοβόμουν και να συνειδητοποιήσω,
πως μια απόσταση … ασφαλείας ανάμεσα σε μένα και τον μικρό, θα λειτουργήσει μάλλον ευεργετικά και για τους δυο μας!
Με τη σιγουριά πως θα βοηθήσει κι εσάς και θα σας κάνει να μην έχετε δεύτερες σκέψεις ή ενοχές γύρω από το θέμα, θα ήθελα να μοιραστώ λοιπόν μαζί σας την κουβεντούλα που είχαμε στο chat με την PITSINA και να σας το παρουσιάσουμε απο κοινού ,ως μια χρήσιμη συνεργασία , που μπορεί να βοηθήσει.... !!!!!>> !

ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!
-Μη διστάσετε να εμπιστευτείτε το μικρό σας σε κάποια άλλη συνάδελφο, σκεφτείτε όλα τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από κάτι τέτοιο.....
- Αποκόλληση από τη μαμά και καλλιέργεια της ανεξαρτησίας και αυτονομίας του
- Μαθαίνει τους κανόνες μέσα σε κλίμα ισότητας, που θα την νιώθει και θα την βιώνει
- Δεν δημιουργεί αντιπάθειες στην τάξη με τους συμμαθητές σαν δασκαλοπαίδι ούτε οι άλλοι νιώθουν μειονεκτικά...
- Προστατευόμαστε οι ίδιες από τυχόν κακόβουλα σχόλια που ίσως προέρθουν από καχύποπτους γονείς
- Ο ρόλος της μαμάς παραμένει μοναδικός , όπως οφείλει να είναι, και δεν μπερδεύεται στη συνείδησή του με αυτόν της δασκάλας
- Μετά το σχόλασμα, υπάρχει κι απ’ τους δυο προσμονή να ανταλλάξουμε τα νέα και τις καινούριες εμπειρίες απ’ το σχολείο
- Μελετάμε με ασφάλεια και διακριτικότητα την παιδαγωγική προσέγγιση μιας έμπειρης συναδέλφου και μπορούμε να αξιολογήσουμε το πρόγραμμα βιωματικά πλέον προς όφελος δικό μας και του παιδιού
- Ακόμα κι αν δεν καλύφθηκαν τα πεδία στην τάξη του, όπως θα θέλαμε, μπορούμε να συνεχίσουμε αθόρυβα να το δουλεύουμε στο σπίτι, εξασφαλίζοντας έτσι και ποιοτικό χρόνο μαζί του. Έτσι οφελείται διπλά!
- Εδώ θα προσθέσω κάτι ακόμα ,δικό μου:
-όλα τα παιδιά θέλουν τη μαμά τους δική τους και μόνο δική τους! Ούτε εγώ θα ήθελα να βλέπω το κάθε ξένο παιδάκι να αγκαλιάζει και να φιλάει τη μαμά μου και ούτε θα με ωφελούσε και σε τίποτε κάτι τέτοιο….
>.

- ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΟΤΙ :
Εάν θέλουμε να έχουμε παιδάκια υγιή, αυτόνομα και με ανεβασμένη αυτοπεποίθηση , οφείλουμε ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ το χώρο για δράση που δικαιούνται,
και γιατί όχι,
ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑς !!!!! 






DESPINA P./ ELENI T.   







                                 ;)


                                                    




                                                    PITSINA
                                        ΅περήφανη νηπιαγωγός ΅


                                                      

2 σχόλια:

  1. Θα συμφωνίσω και εγώ με τα παραπάνω.
    Φιλιά!!!
    Καλο Σ/Κ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ (ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΜΕ ΦΙΛΕΣ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ)ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΕΠΩ ΠΟΣΟ ΣΩΣΤΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΚΑΛΑ ΕΔΩΣΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή