Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΕΡΙ ΣΕ ΠΟΤΗΡΙ




ΣΑΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΩ  ΈΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΌ ΚΕΡΊ  ΣΕ ΠΟΤΉΡΙ !!.

Το καλοκαίρι αυτό ,
στο χωριό που πήγαμε ,
είχε για πρώτη φορά,πάρα πολλά κουνούπια 
αλλά και τις ακόμα πιο ενοχλητικές και επίμονες σκνίπες....


Ένα κερί κιτρονέλας  σας προστατεύει κάπως 
και ταυτόχρονα κάνει πιο ρομαντικές τις βραδιές στην αυλή ή την βεράντα...
ακόμα και σε μια παραλία...χι χι 




Διάφανο ποτηράκι , με λαχανί κερί ,που ζωγράφισα με ακρυλικά glossy χρωματάκια για τη βεράντα της νονάς  μου....


Η φωτό το αδικεί....
Έχει τριγύρω δροσερά καρπουζάκια σε μπλε πράσινες αποχρώσεις και κατακόκκινες φετούλες δαγκωμένες  .






                                                                                               Καλό απόγευμα .

                                                 PITSINA

6 σχόλια:

  1. ΠΙΤΣΙΝΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ!!!!!ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΜΑΛΤΑ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΓΥΑΛΙ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ.ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο δωράκι,καλοκαιρινό και σαφώς χρήσιμο!!
    Σίγουρα θα της άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ζωγραφιά στο ποτηράκι θα μου άρεσε και πάνω στα ποτηρια που κερνάω δροσερό χυμό καρπουζιού. Τι λέω η μεγάλη......΄Μια εξάδα φτάνει; Που τα παραγγέλνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νάσια ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΑ .τΏΡΑ ΘΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΔΎΟ ΠΟΥ ΘΑ ΡΩΤΆΜΕ ΧΑΧΑ.ΝΙΚΗ ΜΟΥΈΧΕΙΣ ΔΊΚΙΟ ,ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΧΡΉΣΙΜΟ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΌΝΟ ΤΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΎΝ....
    ΝΙΚΟΛΕΤΑΑΑΑΑ .ΒΡΕ ΚΑΝΤΟ ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ......ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΦΥΣΙΚΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΔΥΣΚΟΛΟ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το ποτήρι και πολύ χρήσιμο το περιεχόμενο του. Kαλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίο πιτσίνα.... μπράβο! καλή βδομάδα κ από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή