Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Mother awards.... σήμερα

Η πορτούλα μας σήμερα !!!


Είχα φυλαγμένο αυτό το βραβειάκι κενό.
Η φιλενάδα μου η Γιούλη χθες που μιλάγαμε μου΄λεγε πως  θα έκανε διπλώματα στα παιδάκια της .
Έτσι.... σχεδόν με παρακίνησε για τη δραστηριότητα αυτή ,γιατί η αλήθεια είναι πως ετοιμάζαμε ήδη κάτι άλλο.....αλλά πήγε σούπερ και αυτό!!! 
Σήμερα στην παρεούλα μας λοιπόν ,μιλώντας για τις μαμάδες μας ,αναρρωτηθήκαμε αν δίναμε ένα βραβείο, για κάτι που  κάνει τη δική μας μαμά ΜΟΝΑΔΙΚΗ ,ποιός θα ήταν ο λόγος αυτός!!!
Το κατασκευαστικό μέρος του θέματος παίρνει πολλές όμορφες προεκτάσεις και προσθήκες,γκοφρέ λωρίδες,πουλιες,κλπ....αλλά δε με ενδιέφερε εν προκειμένω.
Τα όσα μου είπαν τα παιδιά και κατέγραψα είχαν σημασία!!!!

Δείτε την πορτούλα μας!!!Οί μανούλες ξετρελλάθηκαν .Αύριο θα τα φορούν στό πέτο...χαχα!!!


                                                              και απο κοντά κάποια:
















΄Όλα ήταν ΥΠΕΡΟΧΑ
και οδήγησαν αναπόφευκτα σε αφήγηση  βιωμάτων των παιδιών ,
ικανοποιώντας ωραιότατα στόχους στη Γλωσσα και τον κοινωνικοσυναισθηματικό τομέα ,
μέσα σε κλίμα κεφιού!!!!!

Πειράζει να ψηφίσω και γω εκείνο που λάτρεψα απο όλα τα βραβεία ;;;;;;


χαχα πολύ μου άρεσε !!!

ΡΩΤΉΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ  ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΙ ΒΡΑΒΕΊΟ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ..............!!!!

Καλό βράδυ !!!
Pitsina

9 σχόλια:

  1. πολυ ομορφη δραστηριοτητα πιτσινα. του χρονου θα την εχω υποψην μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιτσίνα μου και εμάς τα διπλώματα είχαν μεγάλη επιτυχία, αν και άκουσα και το εξής, η μαμά μου δεν είναι καλή με μαλώνει συνέχεια..
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εύγε Pitsina μας!!! Από τις πιο υπέροχες ιδέες που είδα φέτος! Οπωσδήποτε θα το κάνω του χρόνου, με το καλό! Σ`ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπράβο... κι εγώ.. Μαμά της υπομονής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαμά της ακαταστασίας .Το παίρνω εγώ !!! τέλεια ιδέα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. εγω την ρωτησα με ειπα μαμα της φροντιδας

      Διαγραφή