Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Αναστάσιμη κατασκευή,με ότι άφησαν πίσω τους τα σοκολατένια μας αυγά!

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά .
Ελπίζω να περάσατε όλοι όμορφα τις Άγιες τούτες μέρες .


Δέν ξερω στο σπίτι σας αλλά στο δικό μας τα σοκολατένια αυγά ,
δεν κρατιόμαστε και τα σκάμε αμέσως για το δώρο .
Τη σοκολάτα τη φυλάμε σε τάπερ για μετά...
Σήμερα σας δείχνω λοιπόν πως αξιοποίησα τα σκουπιδάκια που άφησαν τα σοκολατένια αυγά
και μιά μαρμελάδα βερίκοκο που τελείωσε στη νηστεία.
Σας έδειξα σε προηγούμενο post επίσης ,πως επαναχρησιμοποίησα τα περιτυλίγματα των αυγών....

Ορίστε τα υλικά μας :


ΠΩΣ;;;;;


Κόβω απο μια διακοσμητική χαρτοπετσέτα το σχεδιάκι που μου αρέσει και αφαίρω τις λευκές στρώσεις που έχει αποκάτω.

Με αραιή ατλακόλ κολλάω το σχέδιο στο γυαλί, προσέχοντας με απαλές κινήσεις να απλωθεί καλά χωρίς φυσαλίδες αέρα.Αφήνω να στεγνώσει καλά.


Το πλαστικό ποτηράκι-βάση του ενός αυγού ,το πέρασα με χρυσό ακρυλικό χρώμα
και πριν στεγνώσει του έριξα λίγη χρυσόσκονη .......

και έγινε ..έτσι  !!

Στη βάση του άλλου αυγού ,άνοιξα τρύπα στο κέντρο και στόλισα με μαύρο χρώμα .

ΕΤΟΙΜΟΟΟΟ!!!!!

Εδώ βλέπετε το Άγιο Φως,  μέσα στο χειροποίητο καντήλι μου ,που έγινε για το σκοπό αυτό!!

Διαπίστωσα όμως ότι ,επειδή χρησιμοποίησα κανονικό ποτηράκι με λάδι , η φλόγα ήταν ψηλά ,και το καπάκι μου ζεστάθηκε πολύ.Έτσι  καλύτερα να το χρησιμοποιώ με απλό ρεσώ  .


ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΤΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ .

Τις φετινές μας λαμπάδες τις έδεσα την τελευταία στιγμήηηη .
Στη δική μου κρέμασα ένα μεταλλικό charm που θα το κρεμάσω στην τσάντα μου και στου άντρα μου μια καρό κορδέλα με ένα αεροπλανάκι ,που έκοψα απο το κουτί ενός kit του .



.........και του χρόνου με υγεία!!!

2 σχόλια:

  1. ΘΑ ΓΙΝΩ ΒΑΡΕΤΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ...ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΤΠΤ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΝΑ ΞΙΟΠΟΙΗΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν σε πιστεύω!!Είναι υπέροχη η ιδέα σου,μπράβο!!
    Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή