Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

πανεύκολη κατασκευή σε 3 λεπτάκια!!

.Αύριο είναι της Σταυροπροσκύνησης .Όλα τα χρόνια θυμάμαι τη μάνα μου να μου λέει:¨παιδάκι μου το σταυρό προσκυνάμε.,να πάτε στην εκκλησία σας,να μη φάτε ανήμερα ούτε λάδι¨.......
Σήμερα αποφάσισα να φτιάξω και να της αφιερώσω αυτη την κατασκευούλα που είναι κατάλληλη για όλες τις ημέρες που θα ακολουθήσουν.Δεν είμαι προσκολλημένη στα θεία ,το ομολογώ .Για μένα όμως ο σταυρός αυτό το καθαγιασμένο όργανο βασανιστηρίων, σημαίνει ΑΓΑΠΗ. ΑΓΑΠΗ και συνηδητή ΘΥΣΙΑ, για χάρη της .Όλα αυτά τα εκτίμησα στη σωστή τους διάστασή όταν έγινα μάνα!!!!.

Καλά καταλάβατε! θα κάνουμε έναν πανεύκολο σταυρό.Τα υλικά μου τα δάνεισαν οι δύο μου κόρες απο τα γραφεία τους ,που ανυπομονούσαν να δουν τι ετοίμαζα πάλι-φροντίζω ξέρετε να δημιουργώ το μυστήριο που χρειάζεται....χιχιχι.

1. Σταυρώστε κρατώντας με τα δάχτυλα σταθερά τις μπογιές


                            2. Περάστε το λαστιχάκι με τέτοιο τρόπο που να σταυρώνει στις ξυλομπογιές

                            3.Σταθεροποιήστε και ισιώστε .Στο σημείο αυτό προαιρετικά κόλλα .
                         4.Στό σημείο που τέμνονται τα λαστιχάκια περάστε το φρέσκο αρωματικό λουλουδάκι σας .Εγω προτίμησα τη φρέζια απο το μπαλκονάκι μου΄.Οί φρέζιες κρατούν το χρώμα τους ακόμα και όταν ξεραίνονται!!


ΕΤΟΙΜΟ κιόλας!!Υπόθεση ακριβώς 3 λεπτών!!!!!!



Τον στόλισαν τα κορίτσια όπου ήθελαν,....στην γλαστρούλα της κουζίνας ,δίπλα στην μικρή Σαρακοστούλα που σας έδειξα σε προηγούμενη ανάρτηση και σε ένα ποτήρι με φρεσκοκομμένες φρέζιες που έχουμε καθημερινα και ευωδιάζουν .
Αν αυτό δεν είναι η Ανοιξη τότε τι είναι;

Οι μικρές πάντως ξετρελλάθηκαν!!!!

1 σχόλιο:

  1. Ευωδιαστός σταυρός!!!!!!!Θα φτιάξουμε κι εμείς ωραία ιδέα για το απόγευμα μας έδωσες γλυκιά Πιτσίνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή